ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
גם טעים וגם קל

נהנים מהמטעמים של גולדיס גם באמצע השבוע

מסעדת גולדיס מתאפיינת במבחר קולינרי רחב, המאפשר לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לאופי ולשעת האירוע. כך תוכלו להעניק לאורחים שלכם ולעצמכם, אירוח משובח וטעים בקלות ובנוחות

נהנים מהמטעמים של גולדיס גם באמצע השבוע
מעדני גולדיס צילום: יח"צ

צריכים לארח מהיום למחר? אין בעיה, גולדיס מציעה פתרון מושלם לא רק לשבתות וחגים. הכירו את מגשי האירוח המפנקים המגיעים במגוון סגנונות וטעמים. המגשים מתאימים לכל סוג של אירוע ואירוח ומתאפיינים במבחר קולינרי רחב, המאפשר לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לאופי ולשעת האירוע. כך תוכלו להעניק לאורחים שלכם ולעצמכם, אירוח משובח וטעים בקלות ובנוחות.

מגשי האירוח של גולדיס כוללים בין היתר: כריכים עשירים, מאפים ייחודים, בשרים, דגים, מעושנים, סלטים במגוון טעמים מפתיעים. הכל מגיע ארוז היטב במשלוח חם וטרי, רק לפתוח ולהגיש. את מגשי האירוח יש להזמין לפחות 24 שעות מראש, מכיוון שכל האוכל נעשה במקום לפי הזמנה, על מנת להבטיח איכות וטריות מקסימלית.

בנוסף אתם מוזמנים להכיר את מחלקת אמצ"ש של גולדיס, אפשר ליהנות מהתפריט המוכר והאהוב של גולדיס גם באמצע השבוע. לימים בהם מתחשק לכם פינוק מיוחד של ארוחת גורמה בטעם ביתי ועשיר. תפריט אמצ"ש של גולדיס כולל עשרות סוגי מנות עסקיות, בשרים, עופות, דגים, פוקצ'ות, כריכים, ממולאים, תוספות, סלטים, קינוחים, שתייה ועוד. ניתן להרכיב את תפריט אמצע השבוע בבחירה אישית, לשלב מנות ותוספות וליהנות מארוחה מושלמת. את האוכל תוכלו לרכוש במעדניה של גולדיס, באתר או להזמין משלוח ישיר שיגיע אליכם עד הבית.

תפריט אמצע השבוע של גולדיס זמין בימים ראשון עד רביעי בין השעות 11:00-22:00. להזמנות ומשלוחים חייגו: 02-6200-100.

מעדניית גולדיס, בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ממוקמת במרכז העיר ברח' עזרת תורה 18 ירושלים ופתוחה בכל ימות השבוע בימים א'-ד' בין השעות 11:00-22:00 בימי חמישי 11:00-24:00 ובימי שישי מהשעה 07:00-15:00.

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד