ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
במינון שונה

במשרד הבריאות נערכים לחסן ילדים: "כבר בעוד שבועיים"

במהלך דיון שקיימו אמש בכירי משרד הבריאות לקראת הרחבת מבצע החיסונים גם לילדים עלו כמה נושאים, ביניהם, הזמן המוערך למתן חיסונים לילדים, השוני במינון החיסון לעומת המבוגרים, והדיון של המומחים לאישור החיסון לגילאים אלו בשידור חי 

במשרד הבריאות נערכים לחסן ילדים: "כבר בעוד שבועיים"
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדיונים בארגון הבריאות האמריקני (FDA) על הורדת גיל ההתחסנות ל-5, וההכרעה הצפויה להינתן היום בנושא, נערך אמש (שני) דיון במשרד הבריאות, במטרה להיערך להרחבת מבצע החיסונים גם לילדים. שם העריכו הבכירים כי יתחילו לחסן את הגילאים האלו כבר בעוד שבועיים. 

עניין השוני במינון החיסונים שבעקבותיו אין היום חיסונים מתאימים לילדים בארץ עלה גם הוא בדיון, שם שוחח מנכ"ל משרד הבריאות עם קופות החולים, ואמר כי הוא נמצא בדיונים מול 'פייזר' על הבאת אמפולות מתאימות. כך על פי חדשות 13.

עוד דווח כי המנכ"ל הנחה את הקופות לזמן בעצמם את הורי הילדים להגיע להתחסן, ע"י רופאים שיטלפנו או מסרונים שישלחו לקביעת תור. 

עוד עלה בדיון כי חלק מדיוני המומחים של משרד הבריאות לאישור חיסון הילדים ישודרו בשידור חי. והעמדות והנימוקים של המומחים יהיו פתוחים לציבור, למעט החלק של ההצבעה שיהיה סגור לקהל. יצויין כי קבלת החיסונים צפויה להיות גם במתחמי בתי הספר. 

חיסונים משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד