י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא יורד מסדר היום

אלקין והשקית: הח"כ הקריא לחבריו שיר מקורי • צפו

השקית שנשא עמו השר זאב אלקין בפגישתו עם נשיא רוסיה פוטין הפכה אותו ללעג וקלס בתקשורת וברשתות החברתיות. ח"כ דיכטר הפתיע מעל דוכן הכנסת עם שיר מקורי שחרז בעצמו והעלה חיוך על שפתותיהם העייפות של חברי הכנסת בשעת לילה מאוחרת • צפו

אלקין והשקית: הח"כ הקריא לחבריו שיר מקורי • צפו
אבי דיכטר/זאב אלקין צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אם לא היה די לו בביזיונות שספג כאשר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מינה אותו לשר המים וההשכלה הגבוהה וגם לעג לו על כך, זאב אלקין, ששודרג בממשלה הנוכחית לתפקיד משמעותי יותר - שר השיכון והבינוי, מתמודד מאז יום שישי עם בדיחות ועקיצות על חשבונו וזאת בעקבות שקית לבנה שנשא עמו בכניסתו לפגישה עם נשיא המעצמה הגדולה בתבל, ולדימיר פוטין בסוצ'י שברוסיה.

בראיונות ביום ראשון ניסה אלקין לגמד את המבוכה ולהסביר את פשר השקית המוזרה, ולא מעט בדיחות מתרוצצות ולועגות לשר ברשתות החברתיות. מי שלקח זאת צעד אחד קדימה הוא ראש השב"כ לשעבר חבר הכנסת, אבי דיכטר מ'הליכוד' שניצל נאום מעל דוכן המליאה ולהקריא סיפור הומוריסטי על השקית של אלקין.

וכך סיפר חבר הכנסת דיכטר כשהוא חורז חרוזים:

סיפורנו על שר

קצת מפוזר

המגיע לפגישת פעימה

עם נשיא מעצמה

ובידו שקית

מהמכולת השכונתית.

סקרנות הנשיא מגיעה לשיא

מה יש בה בשקית?

אולי מתנה עם פתקית?

ואז, ממש כבדרך אגב,

השר הפנה לנשיא את הגב,

ולפתע צנחו עפעפיו

מרפק ראש הממשלה בין הצלעות

שם קץ לכל התלאות

תקשורת ישראלית שאיחרה להגיע

התעלמה מהפאדיחות בליטוף מרגיע

לא חשוב אם בשקית היו מפות או מפית

הטיסה לסוצ'י, כמו הטיסה לארצות הברית

היתה ריקה מתוכן חסרת כל תכלית

פרט לניילון זה של השקית.

בראיון ל'חדשות 12' ביום ראשון סיפר אלקין על השקית: "כרוסי טוב אני צריך לבוא עם שקית, נתחיל מזה. אבל אם לדבר ברצינות, היות ומצב הקורונה ברוסיה מורכב, הנשיא לא רצה שיהיו אנשים נוספים בחדר ולכן היחידים שנכנסו היו ראש הממשלה ואני. בשקית היו תצ"אות (תצלומי אוויר) ביטחוניות חשובות שהיינו צריכים בשביל הפגישה".

הוא נשאל, 'האם אין מזוודה בשביל זה? למה שקית?' והשר השיב: "כשמדובר על ביטחון מדינת ישראל, לא מעניין אותי איך זה נראה. מה שחשוב זה מה שנעשה עם התוכן של אותה שקית, ותאמינו לי שנעשו עם זה דברים חשובים לביטחון אזרחי ישראל. זה מה שמעניין אותי, לא משחקי כבוד. ברגע שאמרו לנו שאף עוזר לא יוכל להיכנס לחדר בזמן הפגישה, נטלתי על עצמי את המשימה. זה היה או שאני אקח את זה או ראש הממשלה". כך אלקין.

שקית זאב אלקין אבי דיכטר ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד