י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אפס סובלנות

סין תחסן ילדים נגד הקורונה החל מגיל 3

ילדים עד גיל 3 יתחילו לקבל חיסונים נגד קורונה בסין, שם 76% מהאוכלוסייה חוסנו לחלוטין והרשויות מקיימות מדיניות של אפס סובלנות כלפי נדבקים

סין תחסן ילדים נגד הקורונה החל מגיל 3
חיסונים. אילוסטרציה צילום: unsplash

סין הופכת לאחת המדינות הבודדות בעולם שמתחילות לחסן ילדים צעירים כנגד הנגיף. קובה, למשל, החלה במסע חיסונים לילדים מגיל 2. ארה"ב ומדינות רבות באירופה מאפשרות זריקות מגיל 12, אם כי ארה"ב מתקדמת במהירות לקראת פתיחת חיסונים לגילאי 5 עד 11 שנים.

ממשלות מקומיות, ולפחות חמישה מחוזות סיניים פרסמו בימים האחרונים הודעות המודיעות שילדים בגילאי 3 עד 11 יידרשו לקבל את החיסונים שלהם. כך דווחה סוכנות הידיעות AP.

סין השתמשה בסגרים וביצעה בדיקות לנגיף לאורך כל המגיפה, היא חיסנה חיסון מלא ל-1.07 מיליארד אנשים מתוך אוכלוסייה של 1.4 מיליארד. לאחר שהחיסונים קיבלו אישור לילדים בסין, ממשלות זרות החלו לתת את הזריקות לילדים במדינותיהן, כמו קמבודיה.

כזכור מגפת הקורונה החלה בווהאן, בירת מחוז חוביי בסין. בית חולים בעיר ווהאן הודיע על המקרים למרכז המקומי לבקרת מחלות ומניעתן ב-27 בדצמבר 2019. את העיכוב בתגובות של הרשויות בווהאן וחוביי הביא להתפרצות עולמית, עד 29 בינואר התפשט הנגיף לכל מחוזות סין היבשתית ומשם זה הגיע לכל העולם.

באופן רשמי בסין יש כ-97,000 נדבקים וכ-4,700 מתים, אך המספרים הללו התקבלו במערב עם הרבה ספקות, מאחר והתקשורת בסין מדווחת באופן שיתאים למשטר הקומוניסטי, כל כך שצריך לקחת את המספרים הללו בעירבון מוגבל.

סין חיסון לקורונה חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד