כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מדוע הגיעו מפקדי משטרת ירושלים לבית הגראי"ל?

מפקדי משטרת ירושלים הגיעו אל בתי הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, בליווי סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס • על מה שוחחו בפגישה? I גלריית תמונות

מפקד משטרת ירושלים אצל הגראי"ל שטיינמן
מפקד משטרת ירושלים אצל הגראי"ל שטיינמן

אתמול (ד') בשעות אחר הצהריים הגיעו המפקדים הבכירים של משטרת ירושלים, בראשות מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי לביקור מיוחד בבתי גדולי ישראל בבני-ברק.

הביקור, אותו יזם סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר 'דגל התורה' בעיר, יצחק פינדרוס, נערך לבקשת מפקדי המשטרה - שביקשו להכיר מקרוב את מנהיגי הציבור החרדי, ולדווח להם על המתרחש בעיר ועל פעילותם למען האוכלוסיה החרדית בבירה.

בביקור אצל הגראי"ל שטיינמן הדגיש פריינטי את הקשר ההדוק של המשטרה עם הציבור החרדי. "אני מתרגש ומודה לכם שהסכמתם להיפגש איתנו", אמר פריינטי. "ירושלים היא עיר מאד מורכבת עם מגוון גדול של אוכלוסיות, ואנחנו צריכים הרבה תפילות להצליח בתפקיד".

בשלב הזה התערב פינדרוס בשיחה, ואמר להגראי"ל כי מפקדי המשטרה עושים כל שביכולתם על מנת לבוא לקראת הציבור החרדי. במהלך השיחה עלתה גם סוגיית הפרובוקציות היזומות של ארגון 'נשות הכותל' המתגרות במתפללים בכותל המערבי, כשמפקד המשטרה מבהיר כי הוא נתן הנחייה גורפת לשוטרים שלא לאפשר שום פרובוקציה ברחבת התפילה ולאכוף את החוק במקום בקפידה.

הגראי"ל בירך את מפקדי המשטרה שלא תבוא תקלה על ידם ושיזכו לקדש שם שמיים ברבים.

הביקור נחתם בבקשת ברכה של מפקדי המשטרה ובהבטחה שימשיכו לשתף פעולה עם מנהיגי הציבור החרדי תוך הקפדה ורגישות על נושאים אקוטיים בהם שמירה על ביטחון האזרחים ומניעת פרובקציות נגד הציבור החרדי.

לאחר מכן ביקרה המשלחת בביתו של הגר"ח קנייבסקי, שבירך את המפקדים בברכת הצלחה.







123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד