א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

'טיים': לפיד ב-100 המשפיעים בעולם • נתניהו בחוץ

אחרי שנתיים ברשימה היוקרתית של ה'טיים' - נתניהו בחוץ • שר האוצר מתואר במגזין כמי ש"מצפה להביס את הבוס שלו בבחירות הבאות" • ומי עוד ברשימה?

שר האוצר יאיר לפיד. צילום: פלאש90
שר האוצר יאיר לפיד. צילום: פלאש90

שר האוצר לפיד, נבחר לאחד מ-100 האישים המשפיעים ביותר של המגזין היוקרתי 'טיים' לשנת 2013. הבחירה ביו"ר 'יש עתיד' מפתיעה במיוחד על רקע הדחתו מהרשימה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שכיכב בה שנתיים רצופות.

לפיד נבחר ברשימת המנהיגים המשפיעים בעולם, לצד נשיא ארצות הברית ברק אובמה ורעייתו מישל, נשיא סין שי ג'ין-פינג, שליט צפון קוריאה קים ג'ונג-און והאפיפיור פרנציסקוס.

"המגיש יאיר לפיד הוא לא הפוליטיקאי הישראלי היחיד שהגיע ממסך הטלוויזיה", כותבים ב'טיים' על לפיד. "נתניהו, ראש הממשלה אותו לפיד כמעט הביס בבחירות ב-22 בינואר, היה ידוע בהגנה על ישראל בראיונות טלוויזיוניים ברשתות הזרות. לפיד השתמש באותו מדיום אך התמקד בבעיות הפנים של ישראל והגיע לתפקידו בעקבות התסכול שהצטבר בסלונים".

עוד נכתב במגזין: "לאחר שהימם את המפלגות הממוסדות, הוא עמד בהבטחתו ל'פוליטיקה חדשה' ויצר ממשלה ללא המפלגות החרדיות. לפיד הוא כעת שר אוצר ובבחירות הבאות הוא שואף לנצח את הבוס שלו - בהנחה שנתניהו ירוץ שוב - ולהפוך לראש ממשלה".

"כבר יש לו את היהירות הדרושה לכך", נכתב במגזין.
טיים דירוג משפיעים בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד