י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אירוע חמור

צוות רפואי הותקף בבית החולים הדסה: "מצפים למיצוי הדין עם התוקף

בבית החולים הדסה עין כרם דיווחו היום על אירוע חמור שהתרחש בשעות הבוקר כנגד אנשי הצוות ע"י בנה של מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ. "השתולל וגידף, ואף תקף את האח הראשי" | במשטרה הודיעו כי הוא "תקף מאחר ולא היה מרוצה מהטיפול". 

 צוות רפואי הותקף בבית החולים הדסה: "מצפים למיצוי הדין עם התוקף
מחלקת קורונה בהדסה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אירועי האלימות כנגד ובבתי החולים אינם פוסקים. ברקע אירוע ההסתה שהסעיר רבים ברחבי המדינה, כשנכתב על גבי מצבה של נפטרת לא מחוסנת שאושפזה במחלקת הקורונה באיכילוב, "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה", מדווחים היום (שלישי) בבית החולים הדסה עין כרם על אירוע אלימות חמור בתוך בית החולים כנגד אנשי צוות.

על פי בית החולים בשעות הבוקר הותקפו אנשי הצוות על ידי בנה של מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה ולב חזה. "הבן השתולל וגידף ביחידה, הבהיל את אנשי הצוות, איים על אחראית המשמרת ואף תקף את האח הראשי אשר הגיע על מנת להרגיע את הרוחות".

אל המקום הוזעק צוות מחלקת הביטחון אשר עיכב את הבן עד להגעת המשטרה. בשעה זו התוקף נמצא בידי המשטרה ואנשי הצוות הגישו תלונה רשמית.

בהדסה הדגישו: "כי האירוע הינו חמור ומצער ומתרחש בשעה שהצוות מטפל במסירות במטופלי היחידה, מסביב לשעון".  והוסיפו, "המרכז הרפואי הדסה מצפה למיצוי הדין עם התוקף". 

ממשטרת ישראל נמסר כי השוטרים הוזעקו הבוקר אל בית חולים בעקבות דיווח שהתקבל ממאבטחי המקום אודות חשוד (23) תושב תל אביב אשר "תקף צוות רפואי תוך שהלם בפניו של אח במכת אגרוף ואיים על הצוות הרפואי". 

עוד הוסיפו במשטרה, כי שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד. "מבירור ראשוני של האירוע עלה, כי החשוד תקף ואיים על הצוות הרפואי מאחר ולא היה מרוצה מהטיפול אותו קיבלה אימו המאושפזת במקום". 

 

בית החולים הדסה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד