י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תקנות הכניסה שונו

13 ישראליים תקועים בשדה: "תשע שעות ללא דרכונים ומזוודות"

באיטליה שינו את תקנות הכניסה למדינה עבור ישראליים, ומחייבים בבדיקת PCR קודם ההמראה, אך 13 ישראליים שהמריאו טרם כניסת התקנה תקועים בשדה התעופה מעל 9 שעות ללא דרכונים ומזוודות. גורמים ממשלתיים: "אין לנו איך לעזור"

13 ישראליים תקועים בשדה: "תשע שעות ללא דרכונים ומזוודות"
נוסעים בנתב"ג צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חן אריאלי, סגנית ראש העיר תל אביב, פרסמה היום (שלישי) ציוץ לרשת טוויטר, בו סיפרה כי היא תקועה בשדה התעופה ברומא, בלי דרכון ובלי מזוודה. "אף אחד מהארץ לא מצליח לסייע לנו (הפעלנו שני משרדי ממשלה!) ואף אחד באיטליה לא מסביר לנו מה קורה, על אף שפעלנו בגישה מתחננת/נרגנת/ מתפללת/". 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' היא מספרת, כי הם קבוצה של 13 ישראלים שתקועים בשדה התעופה מעל 9 שעות ללא הדרכונים שנלקחו מהם "כל הטיסה שלנו הצליחה לעבור עם פקידים שלא עודכנו בתקנה החדשה ורק אנחנו נלכדנו בפקידה שהספיקה להתעדכן". 

עוד סיפרה סגנית ראש העיר ל'בחדרי חרדים' כי מהבוקר אמרו להם גורמים ממשלתיים בישראל שעליהם "להקשיב לאיטלקים ושאין להם איך לעזור". אריאלי סיפרה כי עכשיו השגרירות מנסה שוב "אבל נראה שפשוט מעלים אותנו על טיסה חזרה בלילה היום".  

מה שמונע מהקבוצה הישראלית להיכנס, היא התקנה החדשה ששינתה איטליה בפתאומיות את תנאי הכניסה למדינה עבור תיירים המגיעים מישראל (וממדינות נוספות) והוסיפה בדיקת PCR לפני המראה לרשימת הדרישות. 

כך שישראלים שנחתו לפני כניסת ההנחיות לתוקף והגיעו לביקורת הדרכונים אחרי - מעוכבים כעת בשדה ברומא ומועמדים לגירוש.

כך קרה השינוי שמונע את כניסתם: עד אתמול ישראל הייתה ברשימת המדינות בקטגוריה C ועתה עברה לרשימה בקטגוריה D יחד עם מדינות כמו אוסטרליה, קנדה, ארה"ב ובריטניה, שההגעה מהן מחייבת בדיקת PCR (גם למחוסנים). כרגע העדכון לא קיים אפילו באתר הרשמי של ממשלת איטליה, אך את הכניסה כאמור, הם מונעים מהישראליים. 

שדה התעופה איטליה קורונה איסור כניסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד