י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מחפשת את דרכה"

מגעים ישירים: האם שקד וגנץ בדרך לברית פוליטית?

איילת שקד ובני גנץ מקיימים מגעים במטרה ליצור ברית פוליטית. מתנהלות שיחות ישירות ועקיפות. מדובר בינתיים על הסכמות והבנות של שיתופי פעולה וחיבורים

מגעים ישירים: האם שקד וגנץ בדרך לברית פוליטית?
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

‏שרת הפנים איילת שקד, מספר 2 במפלגת 'ימינה', מקיימת מגעים ישירים ועקיפים בדרך לברית פוליטית עם שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ. כך דיווח הפרשן הפוליטי של 'גל"צ' יעקב ברדוגו.

על פי הדיווח, שקד מנהלת דו שיח מקיף, גם באופן ישיר וגם באופן עקיף, עם אנשיו של בני גנץ, על מה שאפשר להגדיר "ראיה עתידית משותפת".

כרגע מדובר על הסכמות והבנות של שיתופי פעולה וחיבורים, "אבל כל כלה יודעת למה היא נכנסת לחופה וכל חתן יודע למה הוא נכנס לחופה. מתרקמת שם חתונה פוליטית", טען ברדוגו.

"זו ההבנה הפוליטית שאני מזהה משיחות גם אצל אנשים שקרובים לשניהם, שחקנים שמכירים את המעגלים. איילת שקד מחפשת את דרכה". אומר ברדוגו.

הפרשן טען עוד כי מפלגת ימינה מתרסקת, כאשר כפי שדווח לפני יומיים - בנוסף לשקד, גם חברת הכנסת עידית סילמן, מי שנמצאת במשרת אמון המשמשת בתפקיד יו"ר הקואליציה בוחנת אפשרות להשתלב ברשימת 'יש עתיד' לכנסת הבאה ובכך להבטיח את מקומה בכנסת הבאה.

כזכור, בראשית השבוע דיווח כתב 'גל"צ' יובל שגב, כי עידית סילמן כבר בחנה את האפשרות עם כמה ממקורביה וכן גיששה בנושא אצל גורמים במפלגת יש עתיד, שככל הנראה לא עוסקים בנושא הזה בזמן שבינתיים לא נראה כי בחירות יערכו בשבועות הקרובים.

מלשכתה של סילמן נמסר אז בתגובה לפרסום: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו - בעוד ארבע שנים. ח"כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם".

יצוין כי בשבוע שעבר תועד הפרשן יעקב ברדוגו כשהוא יושב במסעדה בתל אביב יחד עם השרה איילת שקד וכן עם עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט. תוכן השיחה עצמו לא פורסם, אך יתכן כי ברדוגו הבין את שדיווח היום באותה שיחה והחל לטפטף ממנה לציבור טיפין טיפין.

איילת שקד בני גנץ עידית סילמן מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד