י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סירב לצעוק 'לשחרר את פלסטין'

גרמניה: שלושה תוקפים הכו אדם עד שאיבד הכרה

גבר בן 36 הוכה באכזריות על ידי קבוצה של שלושה תוקפים בברלין בירת גרמניה, לאחר שסירב לומר "לשחרר את פלסטין", כך מסרה המשטרה

גרמניה: שלושה תוקפים הכו אדם עד שאיבד הכרה
אֵלֶּה מעץ צילום: pixabay

על פי הדיווח של משטרת ברלין, גבר כבן 36 צעד ביום שני בלילה ברחוב בשכונת שפנדאו בברלין - גרמניה, לפתע פנו אליו שלושה גברים שביקשו ממנו לצעוק משהו בקול. דובר המשטרה אישר לתקשורת הגרמנית כי הקורבן, אזרח גרמני, התבקש לומר את המשפט "לשחרר את פלסטין".

כשהקורבן התנגד לכך, שלושת הגברים דחפו אותו לפינה, היכו אותו ובעטו בו ופצעו אותו קשה, כך מסרה המשטרה. הקורבן איבד את הכרתו לזמן קצר ונמצא בסכנת חיים, שלושת התוקפים הצליחו להימלט מהמקום. עדי ראיה הזעיקו אמבולנס שלקח את הקורבן לבית החולים.

בהודעת המשטרה נאמר ביום שלישי 26/10: "אמש תקפו שלושה אלמונים אדם בשפנדאו וגרמו לפציעות מסכנות חיים. ככל הידוע לנו, שלושה גברים ניגשו לגבר בן 36 על מדרכה של כיכר העיר העתיקה בסביבות השעה 22:35 וביקשו ממנו לצעוק משהו בקול רם. משסירב, הכו הזרים ובעטו בו, תוך פגיעה קשה בראשו, מה שגרם לו לאבד את הכרתו לזמן קצר. לאחר מכן נמלטו הגברים לכיוון לא ידוע. צוות אמבולנס הביא את האיש בן ה-36 לבית החולים לאשפוז".

פלסטין איבוד הכרה אנטישמיות בגרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד