י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מאשים את חתנו

סערת המצבה: האלמן מחק את הכיתוב

ברקע סערת המצבה, הודיע הבוקר האלמן כי הדברים שנכתבו על גבי המצבה "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה" נמחקו. "כשהגענו לקבר לציון ה-30, ראינו שזה כתוב"

לאחר הסערה שהעסיקה רבים ברחבי הרשתות והתקשורת בעקבות דברים קשים שנכתבו על מצבתה של רחל רייש בת ה-71 שנפטרה מנגיף הקורונה לפני כחודש וחלק מבני משפחתה החליטו לכתוב על גבי המצבה "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה", הבוקר (רביעי) התראיין בעלה של המנוחה, שלמה רייש, ל'ווינט' וסיפר כי מחק את הכיתוב "אני הייתי נגד זה - וכבר אתמול מחקתי את מה שנכתב".

בעלה של המטופלת שנפטרה הדגיש: "לא אני כתבתי את זה אלא החתן שלי. אנחנו רבנו איתו, אבא שלו צעק עליו והבנו שהוא לא יכתוב שטות כזו - אבל כשהגענו לקבר לציון ה-30, ראינו שזה כן כתוב".

כזכור, בבית החולים בילינסון הגישו ביום פרסום תמונת המצבה תלונה במשטרה בגין הסתה לאלימות כלפי הסגל הרפואי. 

על פי המידע שהגיע אתמול ל'בחדרי חרדים', בבית החולים מתכוונים להגיש בנוסף לתלונה שהוגשה, תביעה לבית המשפט כנגד בני המשפחה שלקחו חלק בכתיבת הדברים על גבי המצבה. וקבעו כי גם אם הסערה תדעך  - "המעשה נותר בעינו".

כפי שפורסם, בבית החולים בילינסון מיהרו להגיב להאשמות החריפות של בני המשפחה שנכתבו על המצבה. "בביה"ח מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביע שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה". עוד הוסיפו כי בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא, "לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים. מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה". 

"נציין כי מדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה"ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת", אמרו בבית החולים. והוסיפו כי צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ תוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה. 

לסיום טענו כי צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, "קיבלו בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

 

בית חולים בילינסון סערה מצבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד