כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

חריטה על ארנק: מתנה מרגשת לכל אירוע

אתם כבר מכירים את הסיטואציה; אתם יושבים במשרד בעוד יום עבודה רגיל, או מתקלחים אחרי יום ארוך במיוחד ולפתע זה מכה בכם – יום ההולדת של הבסטי מתקרב ועדיין לא חשבתם על מתנה! אל דאגה, אנחנו כאן כדי לפתור את הבעיה עם רעיון מקורי ומעט שונה ממה שאתם רגילים אליו. מה דעתכם על מתנה יעילה שמצליחה גם לרגש? אנחנו מדברים כמובן על חריטה על ארנק שעומד לרגש את האדם האהוב עליכם ולהעלות חיוך על פניו, וגם לשמש אותו לאורך שנים רבות קדימה

חריטה על ארנק: מתנה מרגשת לכל אירוע
ארנק צילום: pixabay

חריטה על ארנק – כי לדמיון אין גבולות

חריטה על ארנק היא רעיון נפלא, שכן הארנק יוכל לשאת עליו כל מסר שתבחרו, וזה בעצם סוד הקסם. כאן, לדמיון אין גבולות וכל מה שצריך זה רק לבחור ארנק איכותי ועמיד שיצליח לשרת את האדם שיקבל אותו לאורך זמן רב, שמחולק לתאים בנוחות מרבית ושמאפשר לשאת את כל הכרטיסים, הניירות והמטבעות ללא חשש שמא ייקרע. מסתבכים עם בחירת המסר? הנה כמה רעיונות מהם תוכלו לשאוב מעט השראה:

  • ברכה אישית – חמשיר קצר או כמה מילים טובות יעשו רק טוב לאדם שיקבל את הארנק החדש. שימו לב כמובן לא להגזים, מכיוון שהארנק הוא קטן והמקום לכתוב הוא מוגבל.
  • שם – אם הברכה שתכתבו ארוכה מידי ולא תיכנס לשטח הקטן על הארנק, תוכלו פשוט להסתפק בשם של מי שיהפוך להיות הבעלים של הארנק בעוד זמן קצר. חריטה מעניינת עם עיטורים שונים ותוספות, תהפוך את הארנק למעין תכשיט קטן ויעיל במיוחד.
  • צחוקים שרק אתם מבינים – כולם אוהבים בדיחות פרטיות, ואם הן נמצאות לנו מול העיניים לאורך כל היום, מה טוב! בדיחה פרטית החרוטה על גבי הארנק החדש, תבטיח שהאדם שיקבל אותו יחייך בכל פעם שיביט בו. כרגיל, השתדלו לבחור בבדיחה קצרה יחסית, אולי איזשהו אלמנט ויזואלי קטן.
  • תמונה – לא תאמינו, אבל אפשר לחרוט אפילו תמונות על גבי ארנקים ומוצרים שונים! מובן שהדבר תלוי בגודל המוצר וההתאמה שלו מבחינת מבנה התמונה. בחרו בתמונה מאירוע משותף ומכונן, והפכו אותה למתנה מיוחדת במינה.
  • משפטי מוטיבציה וציטוטים – חריטה על ארנק של משפט מוטיבציה או ציטוט של אישיות המוערצת על ידי מי שיקבל את הארנק, הוא מתנה נהדרת ומלאה במשמעות. אתם כנראה מכירים היטב את קרוב המשפחה, החבר או הקולגה שלכם אם החלטתם להעניק לו מתנה שכזו, כך שאין לנו ספק שתבחרו את הציטוט המוצלח והמתאים ביותר עבורו.

בואו ניצור ביחד מתנה מושלמת

ניוס מתנות בעיצוב אונליין מחכים לכם עם מגוון רחב של ארנקים מכל הסוגים, מהם נוכל ליצור מתנה מושלמת עבור האדם שאתם הכי אוהבים! לאחר שתבחרו חריטה על ארנק או מוצרים אחרים, נחשוב ביחד על רעיון מקורי התואם את מערכת היחסים ביניכם ובין האדם שיקבל את המתנה, וניגש לעבודה! התוצאה תהיה ארנק איכותי ועליו חריטה אישית, מקורית ומעניינת שתהפוך אותו להרבה יותר מסתם עוד ארנק רגיל.

 

ארנק חריטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד