י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לפני הניתוח

לוחמי האש הגשימו את חלומו של פעוט שמתמודד עם המחלה

עברי בן השלוש ביקש לפגוש את לוחמי האש לפני הניתוח, בתוך זמן קצר הגיעו לוחמי האש עם מתנות והעלו חיוך על פניו. מי שביקש לצאת לשמח את עברי הוא רס"ר עמיחי גרינהוט שבנו נאבק במחלת הסרטן לפני מספר שנים

לוחמי האש הגשימו את חלומו של פעוט שמתמודד עם המחלה
הכבאים עם עברי בן ה-3 צילום: יהונדב ליפשיץ

עברי בן השלוש הנאבק במחלת הסרטן עובר בימים האחרונים מספר ניתוחים לא פשוטים. משפחתו שרצתה לשפר את מצב רוחו החליטה להפגישו עם גיבוריו "לוחמי האש".

מפקד מחוז הכיבוי ששמע על בקשת המשפחה החליט להגשים לו את החלום, ושלח את מפקד הצוות עמיחי גרינהוט להתנדב לצאת לשמח את עברי.

עמיחי מפקד הצוות שיצא להתנדבות שיתף ברגש כי הוא מכיר את בית החולים 'שניידר' ואת המחלקה בה עברי מאושפז, מכיוון שבנו היה חולה בסרטן לפני כשמונה שנים והיה מאושפז במחלקה.

עמיחי סיפר: "ישר כששמעתי על עברי ביקשתי לצאת לבקרו, שכן אני מכיר את המצב מקרוב ורציתי להגיע ולשמחו". עוד סיפר כי "עם הגעתנו ראינו את עברי בעגלה מביט בנו וצופה כיצד אנו לובשים את ציוד המיגון ומפעילים את הכבאית".

"למרות חולשתו ראינו איך לאט לאט נפתחות עיניו והוא מתמלא באושר", שיתף מפקד הצוות על עברי.

לסיום אמר עמיחי, "אני שמח שיש לי הזכות להחזיר במעט את מה שקיבלתי בזמן שבני היה מאושפז".

מריאל, דודותו של עברי התקשרה להודות לכבאים וסיפרה להם כי מאז שביקרו בבית החולים, עברי עבר עוד מספר פרוצדורות רפואיות לא פשוטות, "אולם עברי הקטן והחמוד מבקש בכל הזדמנות לצפות בתמונות ובסרטונים מביקור לוחמי האש וישר חיוך עולה על פניו".

לסיום הבטיחו צוות הכבאים למשפחה כי יגיעו לבקר את עברי בכל פעם שיבקש.

חולה סרטן הגשמת חלום לוחמי האש בי''ח שניידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד