ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לונדון: מתנדב רדף אחרי משליכי ביצים - ונפצע קשה

מתנדבי 'השומרים' בלונדון לכדו גויים שהשליכו ביצים בשבתות לעבר יהודי גולדרס גרין • בשל התרשלות המשטרה - הצליחו המשליכים להימלט, ופצעו את אחד המתנדבים

צילום אילוסטרציה: עוזי ברק
צילום אילוסטרציה: עוזי ברק

מתנדב של ארגון 'השומרים' בלונדון מאושפז מאז יום חמישי בבוקר בבית חולים מקומי, כשהוא סובל משבר ודימום בראשו, זאת בעקבות תקרית קשה שאירעה בשכונת גולדרס גרין.

בשעות לפנות בוקר של יום חמישי, גויים מקומיים נסעו במהירות ברכב בכבישי השכונה, חלפו סמוך לקבוצת בחורי ישיבה, השליכו לעברם ולעבר רכבים בבעלות יהודית ביצים ונמלטו מן המקום.

במוקד 'השומרים' התקבל דיווח על זריקת הביצים, ומתנדבים של הארגון הגיעו במהירות לאזור, הצליחו לאתר את הרכב וחסמו אותו מכל הכיוונים עד לבואה של המשטרה.

תפיסתם של זורקי הביצים שימחה את תושבי השכונה, מאחר ובשנה האחרונה הפך הדבר לתופעה שהטרידה את מנוחתם של התושבים. אלא שהשמחה הייתה מוקדמת - בזמן שהמתנדבים המתינו לבואם של כוחות המשטרה, רכב זורקי הביצים נמלט מהמקום ופגע באחד המתנדבים.

המתנדב איבד את ההכרה ופונה עם פציעות קשות לבית חולים מקומי הסמוך לזירה.

עדי ראייה מאשימים את המשטרה בכך שהתרשלה בטיפול במקרה: "במקום לעצור את זורקי הביצים, המשטרה התעסקה בהזזת הרכבים של חברי הארגון", העידו.

שלדון בודנר, יו"ר הארגון בלונדון אמר: "אני חושש שפעילות המשטרה גרמה לאחד מחברינו נזק רציני".

מפקד המשטרה דחה בתגובה את האשמות, וציין כי האירוע נמצא בחקירה. בחור בן 18 משכונה סמוכה נעצר זמן קצר לאחר האירוע ונחקר בחשד לניסיון רצח. הוא שוחרר כעבור זמן מה בערבות כספית.
ביצים שומרים פציעה גויים שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד