י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משנים את כללי המשחק

ניר דובדבני מטיל פצצה: "מגיע למגזר החרדי"

ניר דובדבני, היזם, איש העסקים והמנטור העסקי מספר אחת בישראל, מגיע למגזר החרדי כדי לשנות את כללי המשחק

ניר דובדבני מטיל פצצה: "מגיע למגזר החרדי"
ניר דובדבני צילום: מתוך אתר החברה

אין לכם מספיק כסף כדי לשלם בזול ולצאת ביוקר

כמו פטריות אחרי הגשם, צצים להם בכל מקום מגוון עצום של יועצים עסקיים שמבטיחים הרים וגבעות, מאות אלפי שקלים וזינוק מהיר אל קדמת הבמה. הרזומה שלהם כולל פעמים רבות הכשרה עצמית מספרי העצמה על "מציאות העושר והאושר" ויכולת וורבלית מעולה שמושכת אנשים בעקבות הלשון, אך במבחן המציאות - הם לא תמיד יודעים לספק את הסחורה בצורה מקצועית, מקיפה, עקבית ויסודית.

אנשי עסקים רבים יודעים שעל זול, הם עלולים לשלם ביוקר. וכמו בכל דבר בחיים, אם כבר הולכים לקראת מהלך המצריך השקעה כלכלית, עסקית ונפשית, הוא צריך להיעשות במקום הטוב ביותר, עם קבלות, אצל המומחים המובילים בתחומם, כאלה שהובילו ומובילים חברות ענק במשק הישראלי לביצועי שיא!

המנטור של המנטורים

נעים להכיר: ניר דובדבני. המנטור העסקי מספר אחת בישראל. אולי אתם לא יודעים, אבל הוא אחראי גם להצלחות וליווי עסקי של  מותגים  מתוך המגזר החרדי כמו: מלכות וקסברגר, ספרי אור החיים, נתיב החסד, פעמית סטור ועוד רבים וטובים לצד המותגים המובילים במשק הישראלי.

בשנים האחרונות הוא סייע ליותר מ70,000 ישראלים להגשים את חזונם העסקי והוביל אותם לרווחים גבוהים מאי פעם. כיום, ניר בעלים של עשרה עסקים, מייעץ לבעלי מקצוע ולגופים הגדולים במשק, החל מבנקים וחברות, ועד למשרד ראש הממשלה.

וכעת, במהלך שטרם נראה כמותו, הוא מחליט לפתוח את המעצמה הזו גם לציבור החרדי, בהתאמה ובהפרדה מלאה.

כי כל הזמן עולה מהשטח דרישה נחרצת, לקבל את הדבר  האמתי ולא חיקויים חוורים וזולים.

 כיום אני בעל 10 עסקים

הגיע הזמן לשנות לך ולאחרים את החיים

אם אתם מהאנשים שתמיד, מייעצים לאחרים איך להרוויח יותר ורוצים להרוויח מזה בעצמכם הגיע הזמן שתהפכו ליועצים עסקיים, במהלך ההכשרה תקבלו ארגז כלים מדויק לפתיחת עסק כיועצים עסקיים ועבודה מיידית מול בעלי עסקים.  כמו כן, אם אתם  עצמאיים  ומנהלים עסק, אין מי שמכיר אותו טוב ממכם! הגיע הזמן לקחת את המושכות, לידיים שלכם ולהפסיק עם התלות המתמשכת ביועצים עבור העסק שלכם. בקורס תלמדו לקבל החלטות מדויקות עבור העסק בזמן אפס! 

מעצמה של ניצחונות

בכל זרוע פעילות, בכל היבט, בכל תחום התמחות, החזון של החברה הוא להוביל אנשים, עסקים וארגונים לביצועי שיא. מתוך תפיסת חיים בלתי מתפשרת, צוות החברה, לרבות עשרות היועצים והמאמנים העסקיים המוסמכים תחתיה, וניר בראשה, חותרים לעזור לכל אחד ואחת לבחור בעוצמה, לחיות בתשוקה, להוציא מעצמם ולעצמם הרבה יותר!

את המעטפת המלאה להצלחה תקבלו לאורך מסלול ההכשרה. לאחר שתטמיעו את השיטות, האנרגיה והכלים אתם תהפכו ליועצים עסקיים מומחים בתחומכם, למכונות משומנות שוברות שיאי מכירות ורווחים.

תוכלו ללמד אחרים את השיטות והכלים שיעשו גם להם את הסוויץ' בראש להסתערות על המטרה בשיא הכוח. מעל 100,00 בעלי עסקים ואנשי מכירות, שכבר יישמו את השיטות שפיתח מדווחים על

מקסום מכירות, אופטימיזציה עסקית, ושיפור ניכר באיכות החיים.

כמה אתם מחויבים להצלחה שלכם?

כן! גם אתה יכול

הדרך להצלחה עסקית היא מסע, כדי להצליח להוביל אחרים עד המטרה, חייבים לשלב מגוון רחב של כלים: הבנה עסקית, לזיהוי קשיים בעסק בזמן אפס, שיטת ניהול מדויקת להצלחה, ליצירת מנגנון ומנוע עסקי עוצמתי, שיטת מכירות של מומחים, להגדלת ההכנסות והפחתת ה"לא" בעסק

NLP, להטמעת דרך מחשבה של מנצחים, ליווי צמוד, לתמיכה כל הדרך עד לניפוץ שיאים אישיים ועסקיים

תרגול מעשי, כדי להפוך את כל החומר הנלמד למיומנויות חדשות. ידע לא מביא אותך למטרה ולכן מיד לאחר הטמעת, הידע אנחנו נדאג לאמן אותך על מנת לשנות את דפוסי

ההתנהגות שלך. לאחר שנאמן אותך ונגדיר יעדים, והצלחות אנחנו נלווה אותך כל הדרך אל היעד.

הבטיחו מקום עוד היום במסלול ההכשרה המקיף בישראל ליועצים עסקיים:

  • למצטיינים תינתן האפשרות להצטרף לסיירת היועצים בחטיבה של ניר דובדבני

  • פריסת תשלום נוחה

  • מוכר ע״י לשכת היועצים העסקיים בישראל

  • בהתאמה מלאה למגזר החרדי. גברים ונשים בהפרדה

    אם גם אתם רוצים להפוך למנטורים בכירים, השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

ייעוץ עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד