כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סערה רודפת סערה

מנסור עבאס חשף את המו"מ החשאי עם קיש; הליכוד נטשו בזעם

חבר הכנסת מנסור עבאס חשף במליאה כי ח"כ קיש מהליכוד אמר לו בשיחה ביניהם בבלפור כי הוא זה שכתב את הנאום של נתניהו על השותפות בין הליכוד לרע"מ | הדבר עורר סערה במליאה. לאחר שמספר חברי ליכוד הורחקו בניגוד לפרוטוקול, המפלגה כולה נטשה בזעם

מנסור עבאס חשף את המו"מ החשאי עם קיש; הליכוד נטשו בזעם
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דיון שיגרתי שהתנהל במליאה אותו ניהל חבר הכנסת מנסור עבאס מרע"מ, התעורר עימות שיא בינו לבין חברי הליכוד אחרי שעבאס חשף ממושבו בכיסא היו"ר, פגישות שניהל ערב הקמת הממשלה עם אנשי הליכוד במעון ראש הממשלה בבלפור.

"אני מבין את הצורך הפוליטי של הליכוד היום לנגח את הממשלה דרך התנועה האסלאמית, הפסקנו להיות רע"ם, עכשיו אנחנו התנועה האסלאמית", אמר עבאס לחברי הכנסת מהליכוד שניסו להפריע לדבריו.

עבאס הפתיע וחשף כי "את הנאום שקרא אותו בנימין נתניהו בבלפור מולי, על השותפות בין הליכוד לרע"ם וכתב אותו יואב קיש, אני לא אשכח. עכשיו אתם רוצים להציג אותנו כתומכי טרור?", תהה עבאס וסיפר כי "הוא (נתניהו) הקריא לי את הנאום, אני אומר לך איזה נאום נפלא, ואתה (קיש) אומר לי אני כתבתי את זה".

דבריו של עבאס עוררו סערה במליאה, עד שיו"ר הכנסת מיקי לוי הוזעק להחליף את מנסור עבאס, וניסה להרגיע את הרוחות במליאת הכנסת, אך ללא הצלחה.

ח"כ קיש שניהל אז את המו"מ בין הליכוד לרע"מ עלה להשיב לחה"כ עבאס: "מעולם לא ביקשנו מכם להצטרף לממשלת ליכוד", השיב קיש. "תמיד אמרנו לכם שאתם תהיו מעל ה-61.", טען.

במהלך העימות, הוציא היו"ר מיקי לווי כמה מחברי הכנסת מאולם המליאה, מבלי שקרא אותם לסדר כפי שנדרש. בתגובה לכך נטשו כל חברי האופוזיציה את המליאה באקט מחאתי.

מנסור עבאס יואב קיש הליכוד מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד