כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בנט כינס את הסיעה

סולחה ב'ימינה': "הבינו את הצורך להירגע"

לא די שהממשלה מורכבת משמונה מפלגות ומתמודדת עם לא מעט טלטלות בתוכה, היום נרשמה טלטלה גם בתוך מפלגת 'ימינה' מפלגת השלטון המצומצמת מאז קום המדינה. בנט כינס את חברי הסיעה ויישר את ההדורים בין הניצים, עד לפיצוץ הבא

סולחה ב'ימינה': "הבינו את הצורך להירגע"
אביר קארה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר העימות בתוך סיעת 'ימינה', בין חברת הכנסת שירלי פינטו-קדוש לסגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה, ראש הממשלה נפתלי בנט זימן את כל חברי סיעת 'ימינה' לשיחה בלשכתו, בסופה פרסם הודעת רגיעה.

בהודעה ששיגרו מלשכת בנט נמסר כי "בשיחות, הדגיש ראש הממשלה את החשיבות באחדות ואת העבודה המשותפת הנדרשת בין חברי הסיעה".

ראש הממשלה בנט אמר: "אני חושב שזה בריא שיש לנו סיעה של אנשים שבוערים בהם העקרונות שלהם ושהם נלחמים עליהם". עוד הדגיש נפתלי בנט ומסר "אני שמח על כך שכולם הפנימו את הצורך לגלות סבלנות ולשתף פעולה למען המטרה המשותפת", נמסר.

כזכור, מוקדם יותר היום התגלעה מחלוקת בין שני חברי כנסת במפלגת 'ימינה', בין חברת הכנסת שירלי פינטו לסגן השר במשרד ראה"מ אביר קארה, שהוביל לכך שקארה נטש את הקבוצה המשותפת וחזר לאחר כמה דקות.

חברת הכנסת שירלי פינטו תקפה את שותפה למפלגה: "אביר ⁦‪קרא‬⁩, איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ו-ל-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם?? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות".

עוד הוסיפה פינטו ותקפה: "צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול".

בעקבות הדברים, נטש סגן השר קארה את קבוצת הוואסטאפ המשותפת לחברי המפלגה וכתב: "פשוט מפלגה של מטומטמים", דקות לאחר מכן הוחזר קארה לקבוצה וזומן בבהילות לשיחה בלשכתו של ראש הממשלה ויו"ר מפלגתו נפתלי בנט שיישר את ההדורים.

נפתלי בנט מפלגת ימינה שירלי פינטו אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד