י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"כולם נגד כולם"

סערת אביר קארה: איום בפוליגרף בעקבות ההדלפות

המתיחות במפלגת ימינה: גורם בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט איים כי יבצעו בדיקת פוליגרף בעקבות ההדלפות הפנימיות | בכיר בקואליציה אמר: "אלו ימים מתוחים כולם נגד כולם. אם לא ידעו להתאפק הממשלה תיפול" | בלשכת בנט הכחישו את הדיווח

סערת אביר קארה: איום בפוליגרף בעקבות ההדלפות
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סערת אביר קארה: גורם בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט איים הערב (רביעי) כי יבצעו בדיקת פוליגרף בעקבות ההדלפות הפנימיות.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', בכיר בקואליציה אמר כי "אלו ימים מתוחים כולם נגד כולם. אם לא ידעו להתאפק הממשלה תיפול". בלשכת בנט הכחישו את הדיווח.

הסערה ב'ימינה' פרצה מוקדם יותר היום, כאשר חבר הכנסת אביר קארה נטש בזעם את קבוצת הוואטסאפ של ימינה, אחרי שכתב: "מפלגה של מטומטמים". זמן קצר לאחר מכן הוא הוחזר לקבוצה.

בעקבות העימותים ראש המפלגה נפתלי בנט כינס ישיבת סיעה דחופה ובסופה פרסם הודעת רגיעה, בה נכתב: "בשיחות, הדגיש ראש הממשלה את החשיבות באחדות ואת העבודה המשותפת הנדרשת בין חברי הסיעה".

"אני חושב שזה בריא שיש לנו סיעה של אנשים שבוערים בהם העקרונות שלהם ושהם נלחמים עליהם". עוד הדגיש נפתלי בנט ומסר "אני שמח על כך שכולם הפנימו את הצורך לגלות סבלנות ולשתף פעולה למען המטרה המשותפת", נמסר מטעם ראש הממשלה.

הזעם של קארה החל בעקבות ציוץ של ח"כ שירלי פינטו בו כתבה: "אביר, איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם?". מוקדם יותר נשמעו קארה ופינטו מתווכחים מחוץ למזנון בכנסת. קארה אמר לפינטו: "אנשים שלך שולחים לי שאני צריך לשבת בכיסא גלגלים". המתורגמנית של פינטו השיבה: "בזכותה אתה בכנסת".

מפלגת ימינה אביר קארה נפתלי בנט שירלי פינטו בדיקת פוליגרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד