י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרעי תוקף את ההחלטה

סערה סביב פסילתו של 'אבי כיפת הברזל'

עמיר פרץ, מי שכיהן בשורת תפקידים בכירים בפוליטיקה הארצית והמוניציפלית, נפסל ע"י הוועדה למינויים ציבוריים לתפקיד יו"ר התעשייה האווירית. בתגובה טען יו"ר ש"ס אריה דרעי כי מדובר בעוול שזועק לשמיים. גם בסביבת גנץ לא מתלהבים מההחלטה

סערה סביב פסילתו של 'אבי כיפת הברזל'
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

וועדת המינויים בראשות השופטת בדימוס בלהה גלאור, פסלה את שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, מלכהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, כשאחד מנימוקי ההחלטה של הוועדה היו שניסיונו בתחום העבודה בין אם בתור פוליטיקאי ובין אם בתור יו"ר ההסתדרות לשעבר, אינם מתגברים על חוסר הניסיון בתחום העסקי הדרוש בתפקיד יו"ר התעשייה האווירית.

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, תקף את ההחלטה וטען כי מדובר ב"עוול שזועק לשמיים". דרעי ציין על עמיר פרץ כי מדובר בניסיון של "ראש עיר מצטיין, יו"ר ההסתדרות, שר ביטחון, ושר כלכלה". ושאל: "אבי כיפת הברזל, לא מתאים לכהן כיו"ר התעשייה האווירית? בושה! אני קורא לשר הביטחון בני גנץ להודיע על מינויו של פרץ לתפקיד כי אין מתאים ממנו".

בנוסף, על פי פרשן ומגיש ynet, אטילה שומפלבי, בסביבת שר הביטחון בני גנץ זועמים על פסילת מינויו של עמיר פרץ לתפקיד וטוענים כי מדובר ב"החלטה שהיא בושה וחרפה. זו גזענות".

גם ח"כ אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס התבטא בעניין וטען גם הוא כי מדובר ב"שיקולים גזעניים". עוד הוסיף בוסו כי משונה לו ש"פרץ יכול להביא את מערך כיפת ברזל, אך להיות יו"ר ההסתדרות הוא לא ראוי".

עמיר פרץ התעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד