י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ללא אופרוף או שבת כלה

חולה הקורונה הקשה ביותר התחתן בבית החולים

ל' חולה הקורונה הקשה ביותר בגל הרביעי, שחובר פעמיים לאקמו ושרד, לווה היום לחופה ב'שערי צדק' יחד עם הצוות הרפואי שנלחם על חייו. כלתו הודתה להשם על הנס שהתרחש עימם "קיבלתי מתנה"

חולה הקורונה הקשה ביותר התחתן בבית החולים
מחלקת קורונה בשערי צדק צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חתונה מרגשת נחגגה הערב (רביעי) בבית החולים שערי צדק, שלא הותירה עין אחת יבשה למול המראה החריג שהתרחש. בלי אופרוף או שבת כלה לפני, רק החתן ממיטתו, עם הכלה שלבושה בשמלה חגיגית, וקהל מוזמנים מצומצם לצד הצוות הרפואי שנלחם על חייו ימים ספורים לפני כן.

א' מראשון לציון שמאושפז בשערי צדק כבר למעלה מ-60 יום 'מתחתן'. רק לפני שבועיים, נלחם על כל נשימה במחלקה לטיפול נמרץ קורונה כאשר הוא מחובר במצב קריטי למכשיר אקמו בפעם השנייה לאחר שחלה קשה בקורונה.

אנשי הצוות הרפואי בשערי צדק סיפרו "חווינו את אחד האירועים המרגשים בתולדותינו, כשליווינו אותו לחופה".

בני הזוג א' ול', התארסו לפני 11 חודשים, כאשר א' חלה לפתע באורח קשה בקורונה והרופאים נלחמו על חייו. באותו הזמן ל' ארוסתו, נדרה נדר שאם א' מחלים, הם מתחתנים בבית החולים.

גם כשהיה שרוי בין חיים ומוות, לא הפסיקה לדמיין את יום החתונה ואיך יצעדו יחד לחופה, ממש באותה מרפסת בה המתינה בשעותיו הקשות. היא שיתפה את אסתי ברנשטיין, עובדת סוציאלית במחלקה, בחלומה וברנשטיין הבטיחה לה שכאשר הוא ישתפר, היא תסייע בהכנות.

הנס קרה, מצבו של א' השתפר פלאים, ובני הזוג החליטו שהם מתחתנים בתאריך המיועד של' קבעה כעבור יממה. ברנשטיין רתמה את הצוות כולו, כולל אחיות, ורופאים ושותפים נוספים גייסו את כל מה שדרוש לאירוע חתונה מושקע כולל חופה מפוארת, תאורה, תקליטן, נגנים, שולחנות מפוארים.

"אני מודה על הנס הגלוי וחסדיו של בורא עולם ומודה לו ששלח מלאכים יקרים שטיפלו ועדיין מטפלים על מנת שיקום על הרגליים במהרה" אמרה הכלה. "קיבלתי במתנה את שאהבה נפשי".

שערי צדק חולי קורונה חתן וכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד