כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"בשמחת הבר מצווה ובמכולת"

משרד הבריאות בקמפיין חדש לאלו שכבר התחסנו

לאחר הקמפיינים הקודמים "רוב הנפטרים אינם מחוסנים", ו"הנתונים מוכיחים", יוצאים הבוקר במטה ההסברה החרדי לקמפיין חדש נוסף, שמכוון דווקא לאוזני המחוסנים, שישכנעו את אלו שלא "בשכונה, במכולת, בשמחת הבר מצווה" 

משרד הבריאות בקמפיין חדש לאלו שכבר התחסנו
מתחם חיסונים בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות ומטה ההסברה החרדי יוצאים היום (חמישי) בקמפיין חדש לציבור החרדי - שצפוי להתפרסם באתרי האינטרנט, עיתונות, רדיו החרדיים, ועל גבי לוחות המודעות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. 

מטרת הקמפיין היא לעודד מחוסנים לשכנע את חבריהם להתחסן, כשכותרתו - 'אני התחסנתי. ואתה?'. הקמפיין מגיע למרות העלייה בקצב ההתחסנות בחברה החרדית, כאשר עדיין נותרה אוכלוסייה שטרם חוסנה ובמטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות מבקשים להגיע אליה, באמצעות החברים שכן התחסנו.

מודעת הפרסום של משרד הבריאות שתופץ באתרים, עיתונות ורדיו החרדיים. ועל גבי לוחות המודעות בריכוזיים החרדיים.

בפרסום צוין כי הודות לציבור הרב שציית לדעת תורה והתחסן, התחלואה במגמת דעיכה, אך עדיין, ישנם מבוגרים שטרם התחסנו במנת הדחף, וצעירים שטרם קיבלו את המנה הראשונה.

"כדי להמשיך לשמור על השגרה ולמנוע את הגל הבא״ נכתב בקמפיין, ״אנחנו צריכים אותם איתנו מחוסנים ומוגנים!". עוד קראו במשרד הבריאות ומטה ההסברה בקמפיין לנצל את זמן השהות ביחד עם אלו שאינם מחוסנים כדי לשכנעם לעשות זאת "נצלו את המפגשים איתם בשכונה, במכולת, בשמחת בר-מצווה, או בין מנחה למעריב, להזכיר להם שרק ביחד נוכל להתגבר״, נכתב בקמפיין. 

לסיום קורא משרד הבריאות לציבור להתגייס למבצע בשיטת ׳חבר מביא חבר׳. "כל אחד 'מאמץ מתחסן' אחד. משכנעים בן משפחה אחד, שכן אחד או חבר אחד, להתחסן ולמנוע תחלואה".

קמפיין חדש מטה ההסברה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד