י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עתיד של בריאות

כללית ומכון מור רכשו שטח ענק בו יוקם מרכז רפואי בעיר בית שמש

מרכז רפואי חדיש וענק ישרת את תושבי בית שמש בפרוייקט מתחם "השדרה" ● המרכז הרפואי יכלול את מגוון רחב של שירותים רפואיים וטיפולים, מתחם שירותי רפואה יועצת של כללית וכן מרכז לבריאות האישה שיכלול בתוכו גם מיון נשים ● אלי כהן מנכ"ל מכון מור: "ההשקעה שלנו היא גם בהרחבת השירותים ללקוחות וגם בשיפור ושדרוג תשתיות הבריאות"

כללית ומכון מור רכשו שטח ענק בו יוקם מרכז רפואי בעיר בית שמש
שת"פ מבורך צילום: יח"צ

בשורה טובה לתושבי בית שמש: שירותי הבריאות בעיר עומדים להתרחב עם תוספת חיזוק של מעל ל- 2000 מ"ר של שירותי רפואה חדשניים ומקצועיים. בית שמש נמצאת בתנופת התפתחות חסרת תקדים. בשנים הקרובות יצטרפו לעיר עוד אלפי תושבים, בהם גם קהילות שלמות ומשפחות חרדיות רבות שישתכנו בשכונות ההולכות ונבנות.

ההתפתחות האדירה מחייבת גם את הרחבת פריסת השירותים הרפואיים והמרפאות לתושבים באזורים החדשים של בית שמש. כבר כיום, נמצאת כללית עם פריסה רחבה מאוד בעיר כולה ובשכונות החרדיות עם מגוון שירותי בריאות זמינים לכל המשפחה, לצד רפואה יועצת עם מומחים מובילים מתחומי רפואה שונים.

על מנת להרחיב את פריסת המרפאות והשירותים הרפואיים, חתמה השבוע כללית על חוזה להקמת מרכז רפואי חדש – שיתפרס על פני למעלה מ- 2000 מ"ר. המרכז הרפואי החדש יוקם במרכז המסחרי השדרה, ויכלול את 'מכון מור', מרכז לרפואה יועצת וכן מתחם ענק למרכז בריאות האישה של כללית שיכלול בתוכו גם מיון נשים.

היקף שירותי הרפואה שיינתנו במרכז הרפואי החדש, הינו חסר תקדים. במכון מור ייהנו לקוחות כללית משרותי אבחון וטיפולים רפואיים איכותיים הניתנים על ידי צוותים מקצועיים ומיומנים העומדים בסטנדרטים ישראליים ובינלאומיים.


באתר הבנייה • קרדיט: יח"צ

לרשות תושבי בית שמש יצויד מכון מור במכשור רפואי יעודי חדיש, תוך שימוש ויישום טכנולוגיות מתקדמות. במקום יינתנו מגוון נרחב של שירותים רפואיים: בריאות האישה – ממוגרפיה, א"ס. מרפאת עיינים –שדה ראייה, OCT , ייעוץ והזרקות תוך עיניות. צפיפות עצם, הולטרים, מרפאת כלי דם, מרפאת שינה ביתית , אקו לב, מדרסים בהתאמה ממוחשבת ועוד.

בנוסף, המרכז הרפואי החדש יכלול מתחם של רפואה יועצת עם מגוון עצום של מומחי כללית בתחומים כגון כירורגיה, אורתופדיה, קרדיולוגיה, עיניים, תזונה ודיאטה, אף אוזן גרון ועוד שלל תחומים רפואיים לטובת ציבור המטופלים. כאמור, לצד מכון מור והרפואה היועצת, יכלול המרכז גם מרכז לבריאות האשה עם מחלקה להריון בסיכון, אונקו-גניקולוגיה, סקירת מערכות, אולטרה סאונד נשים ומיון נשים.

לאחר טקס החתימה, הגיעו סמנכ"ל קהילה בכללית מר יורם סגל, מנכ"ל מכון מור מקבוצת כללית מר אלי כהן, מנהל מחוז ירושלים בכללית מיכאל מישורי דרעי ומנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים הרב משה רוזנגרטן אל המתחם ההולך ונבנה שבו יקום המרכז הרפואי הענק החדש.

אלי כהן מנכ"ל מכון מור מקבוצת כללית אמר לאחר טקס החתימה על החוזה "אנו במור, משקיעים מאמץ מתמשך בשיפור חווית השירות, כחלק ממאמץ זה חתמנו על חוזה להקמת מתחם חדש למכון מור בבית שמש. המרכז החדשני יכלול את כל השירותים המתקדמים והבדיקות הכי חדשניות ומדוייקות שמכון מור מספק לכלל המבוטחים בכל רחבי הארץ. מעכשיו גם תושבי בית שמש, יוכלו להשתמש בשירותי מכון מור בלי לצאת מהעיר".

מר מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז ירושלים בכללית אמר "כארגון הבריאות המוביל בישראל, אנחנו פועלים להנגיש את שירותי הבריאות הטובים ביותר בכל מקום גם לתושבי השכונות הכי חדשות שנמצאות בהליכי השתכנות. גם בבית שמש אנחנו פועלים להקדים את ההתפתחות העירונית, כך שהתושבים החדשים יזכו לשירותי בריאות מיד עם כניסתם לבתיהם. מכון מור החדש ישרת את כל תושבי העיר וישדרג את השירותים הרפואיים ללקוחות כללית בעיר"

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים הודה לבכירי כללית על ההשקעה בתושבי בית שמש ואמר "כי כבר כיום כללית מעניקה את השירות הטוב ביותר בעיר עם שירותים לילדים, נשים ולכל המשפחה. הצוות הרפואי הטוב ביותר בבית שמש, עומד לשירות התושבים לקוחות כללית. המרכז החדש יוכל לסייע רבות לציבור בני התורה אשר לא ייאלצו לנסוע לבתי החולים מחוץ לעיר, אלא לקבל את השירות מונגש ומותאם לצרכי הקהילה"

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקת החרדית בכללית הוסיף: "כמו בכל הארץ, גם בבית שמש, כללית מובילה במקצועיות ובהנגשת שירותי הבריאות והתאמתם לכל צרכי הקהילות והמגזרים בעיר. המרכז הרפואי החדש שיכלול את ההיקף הרחב ביותר של שירותי בריאות ורפואה יועצת, הינו מודל של חדשנות בהנגשה והתאמה לצד הקפדה על איכות ומקצועיות רפואית".

כללית מכון מור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד