י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתקפת הסייבר

בכיר איראני בעברית: "סיכלנו את מטרת האויב"

בכיר איראני מתייחס היום בציוץ בטוויטר למתקפת הסייבר ששיתקה אמש את מערך התדלוק במדינה וכתב בשפה העברית כי איראן הצליחה לסכל את הניסיון הפגיעה. "הקו האחורי סיכל את מטרת האויב להתפרע באיראן"

בכיר איראני בעברית: "סיכלנו את מטרת האויב"
אילוסטרציה צילום: geralt

בכיר בממשל האיראני התייחס היום (חמישי) בציוץ בשפה העברית למתקפת הסייבר ששיתקה אמש את תחנות הדלק במדינה וכותב כי איראן הצליחה לסכל את מטרתו של האויב.

"למרות שהקו הקדמי של ההגנה הפסיבית הושבת על ידי מתקפת סייבר", צייץ בעברית מזכיר המועצה האיראנית העליונה לביטחון עלי שמחאני, "הקו האחורי סיכל את מטרת האויב להתפרע באיראן באמצעות פעולה מתואמת ובזמן של סוכנויות ההנהלה, הביטחון והתקשורת". עוד כתב הבכיר כי "ניהול מושכל באוקטובר 2021 חשף פזיזות של אוקטובר 2019".

לפי דיווח בסוכנות הידיעות אירנ"א, הנשיא ראיסי אמר אתמול בישיבת קבינט כי "יש אנשים שמתכוונים ליצור כעס במדינה על ידי יצירת אי-סדר ושיבושים בחיינו, כדי להשיג את מטרותיהם המסוימות".

אמש דווח באיראן על מתקפת סייבר נרחבת במדינה שגרמה לנזק למסופי הדלק במדינה ובתחנות הדלק נרשמים תורי ענק. 

"הציונים הם שעומדים מאחורי השיבושים הקשים במערך חלוקת הדלק", אמר ראש מערך ההגנה של איראן, הגנרל גולמרזה ג'לילי והאשים את ישראל במתקפה.

בסוכנות הידיעות האיראנית נמסר כי הרשויות פרסמו על תקלה ארצית אך לא אישרו כי הסיבה לכך היא מתקפת סייבר. עם זאת, גורם ביטחוני אחר אישר לסוכנות כי אכן מדובר בתקיפת סייבר.

סייבר דלק איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד