י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'על חם' | תיעוד

התחבא בין החליפות: נתפס חשוד שפרץ לחנות הבגדים בבני ברק

חשוד שפרץ הלילה לחנות בגדים במרכז בני ברק, נתפס 'על חם' ע"י מתנדבי השומרים שעקבו אחריו מבעוד מועד | החשוד, תושב אלעד בשנות העשרים לחייו, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה | צפו בתיעוד

התחבא בין החליפות: נתפס חשוד שפרץ לחנות הבגדים בבני ברק
מעצר הפורץ בבני ברק צילום: דוברות השומרים

תושב אלעד בשנות העשרים לחייו נעצר הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר שפרץ לחנות הלבשה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. החשוד נתפס על חם ע"י מתנדבי 'השומרים', תוך שהוא מתחבא בין החליפות, כשעליו עשרות אלפי שקלים שגנב מקופת החנות.

החשוד בפריצה נתפס לאחר שבמהלך הלילה, מעט לאחר חצות, חייג תושב העיר למוקד ארגון 'השומרים' ודיווח על אדם חשוד שמסתובב בצורה מחשידה ברחוב אחיעזר. מתנדבים שהגיעו למקום זיהו את החשוד והחלו לעקוב אחריו. לאחר מעקב של כחצי שעה, הבחינו המתנדבים בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ לדלת צדדית של החנות.

לאחר שהצליח לפרוץ את הדלת, הוא נכנס פנימה תוך שהוא נועל את דלת החנות אחריו. המתנדבים שהיו במקום יצרו באופן מיידי קשר עם בעל החנות, שנשאר עם המתנדבים בקו פתוח ודיווח להם כי הוא אכן רואה את הפורץ מסתובב בחנות ואף גונב כסף מהקופות.

מתנדבים נוספים שהוזעקו למקום החלו לסרוק את הבניינים והרחובות הסמוכים, כדי לאתר תצפיתנים ולמנוע בריחה של החשוד. כמו כן התפרסו המתנדבים בבניין החנות שמשתרעת על פני 4 קומות. לאחר מספר דקות, כאשר הגיע בעל החנות, הוא פתח אותה בפני המתנדבים בכדי שיכנסו פנימה ויעכבו את החשוד.

לאחר חיפוש של מעל ל-20 דקות, אותר הפורץ כשהוא מתחבא מתחת לערימת חליפות בקומה השלישית כשלידו שקית עם 35,000 ש"ח במזומן וכפפות. החשוד - תושב אלעד כבן 25 הודה במעשים ועוכב במקום ע"י מתנדבי הארגון עד להגעת כוח משטרה.

בלשים של מרחב דן שהגיעו למקום עצרו את החשוד והובילו אותו לתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

בארגון השומרים מציינים כי בעל המקום, שעקב מקרוב אחר פעילות המתנדבים דרך מצלמות האבטחה, הודה בהתרגשות לעשרות המתנדבים שפעלו במשך כשעה ללא לאות וחתרו למגע עם הפורץ תוך שהוא מדגיש את תועלת מתנדבי ארגון השומרים בעיר.

 

פריצה חנות ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד