י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האם תאורת לד החליפה לגמרי את התאורה הקלאסית?

תאורת הלד נמצאת בכל מקום שניתן להעלות על הדעת – בשימוש הפרטי במטבח ובסלון וכן בשימושים ציבוריים שונים, במשרדים ובמפעלים. הגיע הזמן להכיר את היתרונות של תאורת הלד מקרוב

האם תאורת לד החליפה לגמרי את התאורה הקלאסית?
תאורת לד צילום: קרדיט לדמרקט

מאז שחדרה לחיינו, התאורה הקלאסית עשתה מהפכה של ממש. שעות העבודה התארכו והתאורה הפכה לבטיחותית יותר. לא היה צורך עוד להשתמש בנר דולק, וניתן היה לעבוד ללא הפרעה ככל שיידרש. אבל השנים חלפו ונראה כי את התאורה הקלאסית הולכת ומחליפה תאורת הלד. משתמשים רבים מגלים את היתרונות שבתאורת לד על פני התאורה הקלאסית, ומעדיפים לזנוח את התאורה הישנה מאחור.

כל היתרונות של תאורת הלד שלא כדאי להחמיץ

תאורת הלד נמצאת בכל מקום שניתן להעלות על הדעת – בשימוש הפרטי במטבח ובסלון וכן בשימושים ציבוריים שונים, במשרדים ובמפעלים. הגיע הזמן להכיר את היתרונות של תאורת הלד מקרוב:

  1. חוסכים בחשמל.

כל אחד מאתנו מעוניין לקבל חשבון חשמל קצת פחות מנופח. ובכן, עם נורת לד ייחודית ואיכותית בהחלט אפשר לעשות זאת. נורות לד הן נורות חסכוניות בחשמל. לצורך השוואה, נורת לד סטנרטית מפיצה בשני שליש פחות חשמל מאשר נורת לחץ. מדובר בחסכון גבוה מאוד, כך שניתן להשתמש בלד לאורך זמן.

  1. אינה דורשת טכנולוגיה מיוחדת.

נורת הלד מתאימה לכל משתמש. על מנת שהיא תדלוק, ניתן להסתפק בכבל חשמל פשוט אחד, והוא זה שיעשה את העבודה. וזאת בניגוד לנורות אחרות הדורשות מערכות מורכבות ומתקדמות לצורך הפעלה.

  1. היא אינה מתחממת בקלות.

בניגוד לנורות ישנות שאם נוגעים בהן אפשר להיכוות, נורת הלד אינה מתחממת בקלות. כך שהיא אינה גורמת לכוויות במקרה שתרצו להחליף אותה. היא חסכונית באנרגיה ומספיקה לאורך זמן רב.

  1. נורה בטיחותית.

נורות לד הן הבטיחותיות יותר שניתן למצוא בשוק. בניגוד לנורות רגילות, קלאסיות ומסורתיות שעלולות להתפוצץ לרסיסים ולפגוע בכל הנקרה בסביבתן, נורת לד היא עמידה ואינה מתפוצצת גם כשהיא נופלת מגובה רב יחסית.

  1. מגיעה בעיצובים שונים.

היא לא רק בטיחותית, אלא גם יפה. נורות הלד מגיעות בעיצובים אסטטייים ונקיים ומתאימות למגוון רחב של עיצובים. נורת הלד משתלבת בקלות בבית שבו שומרים על מראה יוקרתי, כמו גם בבית בעל מראה כפרי ונעים יותר.

  1. ידידותית לסביבה.

הנורה עשויה מחומרים ידידותיים לסביבה ואינה כוללת חומרים מסוכנים הנפלטים לאוויר. בניגוד לנורות אחרות, כאשר נורת הלד מאירה, לא נפלטת קרינת UV ואין הפרעות בגלי רדיו.

  1. השקעה בנורת לד היא השקעה לטווח ארוך.

מעל לכול, נורת הלד היא עמידה, בטיחותית ותאיר את החדרים והחללים לטווח הארוך. אם אתם מחפשים להשקיע בנורה איכותית, נורת הלד היא התשובה. ובימינו, יותר ויותר אנשים מבינים את כוחה של ההמצאה הגאונית והפשוטה הזו.

אילו שימושים קיימים לתאורת הלד?

בזכות היתרונות הבלתי מתפשרים שלה, לתאורת לד קיימים שימושים רבים ושונים. פעמים רבות נזדקק לתאורת לד טובה באזורים שבהם אנו זקוקים לתאורה חזקה. דוגמה בולטת לכך היא המטבח. המטבח הוא אחד האזורים המרכזיים ביותר שיש לנו בבית, האזור שבו אנו מרכזים את הפעילות העיקרית של הכנת מאכלים שונים. על כן, עלינו לראות היטב מה בדיוק אנחנו מכינים, אילו ירקות חותכים, אילו רטבים מוסיפים ועוד. על מנת נוכל להתנהל בקלות, חשוב שתהיה לנו תאורה טובה ואיכותית. חדר נוסף שבו עניין התאורה חשוב ביותר הוא חדר העבודה. אנשים רבים הופכים את חדר העבודה שלהם למשרד, ועל כן נשארים בו במשך ימים שלמים כדי לעבוד. מכיוון שמדובר בעבודה משרדית הכוללת עבודה על מחשב או טיפול בניירות, יש צורך בתאורה טובה על מנת שלא לעייף את העיניים ולא לגרום לכאבי ראש. תאורת לד תתאים במיוחד גם לנורות שולחן קטנות שרבים מדליקים כדי לעבוד כמו שצריך.

שימוש נפוץ נוסף של נורות הלד הוא מראות מוארות. נורות הלד "עוטפות" את המראה, כך שניתן לראות היטב את השתקפות הפנים. נורות אלה מתאימות במיוחד לאנשים העובדים במקצועות היופי כמו קוסמטיקאים או מאפשרים, אשר צריכים לראות את תווי הפנים בבהירות המירבית. הנורות משתלבות היטב עם המראה ומתקבלת הרמוניה שלמה.

לסיכום, ראינו כי לנורות הלד יתרונות ושימושים רבים. למעשה, הנורות כבר נמצאות בכל בית, בין אם זו נורת לד קטנה המוברגת בתוך מנורת לילה, ובין אם נורת לד גדולה שנפרסת לאורך המטבח או חדר האמבטיה. ללא ספק, נורות הלד המופלאות והחסכוניות האלה הן טרנד ייחודי, והוא כאן כדי להישאר.

תאורת לד עיצוב הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד