י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא ישעמם לכם לרגע

'רגע': המגזין ששם דגש על אקטואליה חזותית ומשנה את פני העיתונות החרדית

שחקן חדש בשוק העיתונות החרדית - מגזין האקטואליה החזותי 'רגע' • המגזין החדש מעניק מידע בצורה תמציתית ועניינית כאשר הויזואליות מקבלת את הייצוג הבולט, כיאה לצריכת מידע בשנת 2021 • בעיתון החדש תמצאו מגוון מדורים מעניינים, לצד תיעודים שלא תמצאו בשום מקום אחר • מחיר המגזין: 10 שקלים בלבד

'רגע': המגזין ששם דגש על אקטואליה חזותית ומשנה את פני העיתונות החרדית
מגזין רגע צילום: באדיבות המצלם

דבר כזה לא קורה בכל יום, גם לא בכל שנה. למעשה כבר למעלה מעשור לא נכנס מתחרה אמתי לשוק השבועונים החרדי והיום (חמישי) זה סוף סוף קורה.

עשרות אלפי חרדים זוכים לעלעל במגזין 'רגע' שרואה אור בימים אלו וליהנות מז'אנר עיתונאי חדש שטרם נראה כמותו גם במגזר הכללי.

העיתון החדש שם זרקור על ויזואל איכותי שעובר לקדמת הבמה, כאשר התוכן מוצג בטקסטים תמציתיים וענייניים. כמו שנאמר - 'תמונה אחת שווה אלף מילים'.


המגזין החדש • באדיבות המצלם

מגזין 'רגע' חושף בפני הקוראים את החדשות באמצעות תצלומים ייחודיים שצולמו ברחבי העולם כולו. אם זה מגלריית ה100 מטוסים בתרגיל צבאי ענק או המהפכה בסודן, תיעודים ייחודים מסופה שהתרחשה בצפון אמריקה ואפילו ניתוח שפת הגוף של פסגת בנט ופוטין. כמו כן, במגזין 'רגע' תהנו משלל מדורים מרתקים ומגוונים. החל מחדשות ואקטואליה, וכלה בכלכלה ו'בחצרות הקודש'.

הרעיון שעומד מאחורי הקונספט הייחודי, מגיע אחר ההבנה שעידן ה'ניו מדיה' שינה את תרבות צריכת המידע האקטואלי וכי בשנת 2021 ציבור הקוראים, גם זה החרדי, תר אחר מידע נגיש ונעים לקריאה, בפרט אחר שבמהלך השבוע כולו הוא מוצף בעודף "חדשות מרעישות", דיונים מתישים ובאופן כללי בהמון אינפורמציה בלתי רלוונטית.

עלות העיתון אגב: 10 שקלים בלבד.

מו"ל העיתון, יוסי האוסדורף מסר בתגובה: "אני שמח שאחר המאמצים והמשאבים המרובים שהשקענו, הפרויקט המיוחד יוצא לאור. אני מניח שכל חרדי שיקרא את העיתון יעריך את העבודה שנעשתה כאן, על מנת לתת גוון ייחודי ועדכני לעיתונות המודפסת כיום".

רגע עיתון חדש עיתונות חרדית מגזין סוף שבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד