ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"בזכות שמירת השמיטה יזכה להצלחה בכל עסקיו": הגר"ח בברכה נדירה למנכ"ל חסלט

ברכתו הנדירה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למנכ"ל חסלט: "בזכות שמירת השמיטה יזכה להצלחה בכל עסקיו"

"בזכות שמירת השמיטה יזכה להצלחה בכל עסקיו": הגר"ח בברכה נדירה למנכ"ל חסלט
ברכה נדירה צילום: יח"צ

בתום תקופת החגים ועם סיום ההכנות המרובות לשנת השמיטה, הגיע מנכ"ל חסלט אליעזר ברט לביקור מיוחד במעונו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א

השבוע התקיים ביקור מיוחד של מנכ"ל חסלט אליעזר ברט במעונו של הגר"ח קנייבסקי  שליט"א אשר ברך אותו על ההקפדה והמאמצים הכבירים אשר נעשו במפעלי חסלט לקראת שנת השמיטה להתאמת התוצרת עבור הכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל.

מנכ"ל חסלט אליעזר ברט סיפר לרב על ההשתדלות הגדולה ,עד כמעט בלתי סבירה, אשר נעשתה לפני בוא שנת השמיטה הכוללת העמדת חממות בהשקעה כספית אדירה. בנוסף סיפר לרב על תשומת לב המיוחדת שניתנה בחסלט ועל ההשקעה מערכתית הרבה מאד על מנת להתאים את כל המוצרים לדרישות הכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל. "עשינו מאמצים עילאיים על מנת שהציבור המקפיד על קלה כבחמורה , יוכל להנות בשנת השמיטה מהתוצרת המובחרת ביותר בכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל" אמר המנכ"ל . "זכינו למותג כי אנחנו עושים מה שדורשים מאיתנו בכשרות ואף מעבר לכך. גם בשמיטה נערך כאן תהליך ארוך ותובעני גם כלכלית וגם מערכתית ואנחנו זוכים לראות סייעתא דשמיא והצלחה רבה" הוסיף.

לאחר ששמע על ההקפדה המיוחדת בכל פרט ובפרט ועל ההשקעה הכספית האדירה שנעשתה על מנת שכל יהודי שומר תורה ומצוות יוכל להכניס לביתו את מוצרי חסלט, ברך הגר"ח את מנכ"ל חסלט אליעזר ברט ואמר כי "בזכות ההקפדה על שמירת השמיטה יצליח בכל עסקיו ויזכה לסיעתא דשמיא מיוחדת".

הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד