י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שמירת הזהות היהודית

כנס מחאה נגד המתווה: "בנט מחלק את הכותל"

בעקבות ההכרזה של כמה גורמים בקואלציה על מתווה הכותל חדש, מאות פעילים מהציונות הדתית, אשר מזוהים עם האגף החרד"לי - קיימו כנס פתיחת קמפיין נגד "ההשתלטות" של הארגונים הרפורמים על הכותל | מבחינתם, כבר יש אשם: ראש הממשלה

כנס מחאה נגד המתווה: "בנט מחלק את הכותל"
הכותל המערבי צילום: יונתן זינדל\פלאש 90

מספר ימים לאחר הכנס של הגופים הרפורמים והקונסרבטיביים בכנסת ישראל, מאות פעילים מהמגזר הדתי-לאומי התכנסו אתמול (רביעי) לכנס משלהם נגד מתווה הכותל, שעליו מדברים ובו תומכים גורמים בקואליציה.

הכנס, שנערך על ידי ארגון ליב"ה, התקיים לקראת פתיחת קמפיין "להגנה על קדושת הכותל ושמירת הזהות היהודית של המדינה", ובו נתלו שלטים בהם נכתב כי "בנט מחלק את הכותל". בין המשתתפים גם נכחו הרב דב ליאור, מבכירי הרבנים החרד"לים, והרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת-גן.

"מאז הוקמה הממשלה החדשה, החלו הארגונים הרפורמיים להרשות לעצמם ביתר שאת להעלות מדרגה בניסיון ההשתלטות שלהם על אופייה היהודי של המדינה", תקף אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה. "על כן, יש צורך גדול בשעה זו להגן ולשמור על צביונו היהודי".

הכנס, כאמור, מתקיים בשל החזרה לשיח על מתווה הכותל, על ידי גורמים בקואליציה, בניהם השר עמר בר לב, שאמר כי הממשלה תעסוק בנושא לאחר העברת התקציב.

מתווה הכותל הרב יהושע שפירא הרב דב ליאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד