כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חשש להדבקה המונית

אלפים הצטופפו בנתב"ג בשל תקלה במחשוב

אלפי שבים מחו"ל הצטופפו הערב במתחם הבדיקות בנתב"ג, תוך סיכון להידבקות המונים והפצת הנגיף בישראל בעקבות תקלה במערכת המחשוב

אלפים הצטופפו בנתב"ג בשל תקלה במחשוב
עומס קשה באולם בדיקות הקורונה בנתב"ג צילום: באדיבות המצלם

קריסה במערך המחשבים בנתב"ג באולם בדיקות הקורונה לחוזרים מחו"ל, גרמה להצטופפות של אלפי אנשים באולם בו זמנית, תוך צפיפות מסוכנת וחשש להדבקה המונית.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מספר בחור בשם הרשי, שחזר עם אחיו מאירופה ונתקע גם הוא באולם עם האלפים ולדבריו, העומס הכבד הוביל לכאוס שלם בשדה התעופה, כשבמקום אף החלו להתפתח עימותים בין הנוכחים; "היו שם כל מיני עימותים פיזיים בין אנשים, והפקידים היו חסרי מענה, הם לא ידעו איך להגיב לזה". 

עוד סיפר הרשי כי במקום שרר אי סדר נוראי, "לא מבינים מה צריך לעשות, לאן צריך להגיע, בלאגן נוראי". והוסיף כי אנשים התלוננו בפני הפקידים בעקבות הצפיפות, "אתם נורמלים, באתם לשמור עלינו מהקורונה ואתם מדביקים אותנו". 

העומס הכבד באולם בדיקות הקורונה בנתב"ג. 

דור מימון, הממונה על בדיקות הקורונה בשדה התעופה מטעם חברת Test&go מסרה ל'בחדרי חרדים', כי תקלה במערכת המחשוב של הבדיקות, גרמה לבודקים לעבור לעבוד באופן ידני, מה שגרם לעיכוב של אלפים במשך דקות ארוכות. "התקלה תוקנה וכעת התורים זורמים והמערכת עובדת כרגיל". 

 

נתב"ג מחדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד