י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאדריכלי פירוק הממשלה

תוך יומיים: שני הג'ובים החדשים של אבי ניסנקורן

שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, מונה ליו"ר התאחדות המלונות, וליו"ר תאגיד המיחזור אל"ה. בשני התפקידים הוא מחליף את שגריר ישראל החדש באיחוד האמירויות

תוך יומיים: שני הג'ובים החדשים של אבי ניסנקורן
אבי ניסנקורן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יש חיים אחרי הפוליטיקה: בעוד חבריו לשעבר למפלגת 'כחול לבן', עסוקים בקטטות בקואליציה ובממשלה, אבי ניסנקורן ממשיך לחיות ולהתעשר אחרי החיים הפוליטיים, בהם לא האריך ימים ומתמנה לשני תפקידים יוקרתיים.

ניסנקורן, שהיה בעברו שר משפטים ויו"ר ההסתדרות, נבחר ביום רביעי לתפקיד יו"ר התאחדות המלונות, כשנבחר ב-217 קולות, זאת למרות שהוגשה לפני כן בקשה דחופה לצו מניעת הבחירות.

אתמול (חמישי), יום לאחר שנבחר לעמוד בראש התאחדות המלונות, מונה ניסנקורן גם ליו"ר תאגיד המיחזור אל"ה. בשני התפקידים, ניסנקורן מחליף את אמיר חייק, שגריר ישראל החדש באיחוד האמירויות, שעלה לכותרות לאחר התבטאויותיו נגד מי שהוא מכהן בתפקיד.

נראה כי הממשלה הנוכחית דואגת לפצות את כל מי שהיו מאדריכלי פירוק ממשלת נתניהו-גנץ, בהם ניסנקורן ושר התיירות לשעבר אסף זמיר גם הוא מ'כחול לבן', שמונה לתפקיד הקונסול הכללי בניו יורק. גם חברת הכנסת לשעבר מיקי חיימוביץ שעזבה את 'כחול לבן' והצביעה בעד הפלת הממשלה, מונתה כיושבת ראש הוועד המנהל של מרכז השל לקיימות.

אבי ניסנקורן התאחדות המלונות אל"ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד