י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השנים האחרונות היו משפילות עבורי"

מארק צוקרברג הכריז על שינוי שם לפייסבוק

בעלי פייסבוק מארק צוקרברג הודיע על שינוי שמה של החברה: "השנים האחרונות היו משפילות עבורי ועבור החברה שלנו במובנים רבים". אמר בהצהרה. הגולשים לועגים ולא ממש מתחברים לשם החדש

מארק צוקרברג הכריז על שינוי שם לפייסבוק
מארק צוקרברג והלוגו של meta צילום: מתוך פייסבוק

גולשים רבים לעגו למנכ"ל פייסבוק העולמית, מארק צוקרברג, לאחר שהכריז כי חברת פייסבוק משנה את שמה בניסיון נואש להסיח את הדעת משערוריות רבות שהחברה היתה מעורבת בהן.

פייסבוק הודיעה אתמול (חמישי) כי היא מיתגה מחדש את חברת האם שלה תחת השם Meta 'מטא' והפכה ללעג וקלס בקרב גולשים רבים מרחבי העולם שפרסמו בדיחות רבות ולעגו לבעלים היהודי מארק צוקרברג.

בפוסט ארוך הסביר צוקרברג כי החברה עברה זמנים קשים, "חמש השנים האחרונות היו משפילות עבורי ועבור החברה שלנו במובנים רבים. אחד הלקחים העיקריים שלמדתי הוא שבניית מוצרים שאנשים אוהבים זה לא מספיק", עוד כתב, "נצטרך לעבוד יחד, מההתחלה, כדי להביא את הגרסה הטובה ביותר של העתיד הזה".

צוקרברג בסלפי עם הלוגו החדש.

כן אמר כי "התקווה שלנו היא שבעשור הקרוב, החברה תגיע למיליארד אנשים, ותתן במה למאות מיליארדי דולרים של מסחר דיגיטלי ותתמוך במשרות למיליוני יוצרים ומפתחים".

צורקרברג סיפר את סיבת בחירת השם החדש, "פעם למדתי קלאסיקה, והמילה "meta" באה מהמילה היוונית שמשמעותה "מעבר". מבחינתי זה מסמל שתמיד יש עוד מה לבנות, ותמיד יש פרק הבא, הסיפור שלנו הוא סיפור שהתחיל בחדר מעונות של סטודנטים וצמח מעבר לכל מה שדמיינו, למשפחה של אפליקציות שאנשים משתמשים בהן כדי להתחבר זה לזה, למצוא את קולם ולהקים עסקים, קהילות ותנועות ששינו את העולם".

סביר להניח שפייסבוק תמשיך להיות שגורה בפי המשתמשים והמשוחחים אודות הרשת החברתית, בדומה לנגיף הקורונה שזכה לכינוי המדעי 'קוביד 19' אך לא ממש תפס בציבור שממשיך לכנותו במילה 'קורונה'.

מטא מארק צוקרברג פייסבוק meta

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד