כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המשטרה תחקור

שלושה התחשמלו באתר הרכבת הקלה: "זרם מטורף, הגדר משכה אותי"

אחד משלושת הולכי הרגל שהתחשמלו בזמן שחלפו סמוך לאתר העבודות של הרכבת הקלה, משחזר את שעבר עליו בדקות הדרמטיות: "התחלתי לצעוק שאני הולך למות. חשבתי שאוכל להגיע לטיפול רפואי בכוחות עצמי, אבל הבנתי שאני לא מסוגל לקום" | המשטרה תפתח בחקירה 

שלושה התחשמלו באתר הרכבת הקלה: "זרם מטורף, הגדר משכה אותי"

שלושה הולכי רגל שונים התחשמלו ביממה אחת, בעת שחלפו סמוך לאתר העבודות של הרכבת הקלה בשכונת קרית יובל בירושלים. כך פורסם מוקדם יותר השבוע באתר "mynet ירושלים".

כעת אחד מהנפגעים משחזר את שהתרחש, ומספר כיצד עברו עליו הדקות המטלטלות. התקרית הביטיחותית החריגה התרחשה בטווח זמן של שלוש שעות בלבד וכל אחד מהולכי הרגל תיאר דפוס אירועים דומה.

כעת, לפי הפרסום, משטרת ירושלים תפתח בחקירת הנסיבות שהובילו לתקרית. בשיחה עם אתר "mynet ירושלים", שיחזר אחד הצעירים שהתחשמל את הרגעים הדרמטיים: "רציתי לעבור דרך האתר לצד השני של הרחוב, בזמן שהחזקתי בגדר קיבלתי זרם חשמלי מטורף, הגדר משכה אותי, אחרי 7 שניות עפתי אחורה".

"התחלתי לצעוק שאני הולך למות. חשבתי שאוכל להגיע לטיפול רפואי בכוחות עצמי, אבל הבנתי שאני לא מסוגל לקום, הרגשתי חום ורעד בכל הגוף", הוא הוסיף לתאר. לדבריו, "נשארתי במשך יממה בהשגחה רפואית, עד היום הרגליים שלי כואבות. מאז אני בטראומה, יש לי סיוטים ואני מפחד לגעת בחפצים. כל היום חושב על הרגע שהתחשמלתי".

מהחברה הקבלנית המבצעת את העבודות להקמת קו הרכבת נמסר: "האירוע מוכר לחברה ומיד הוקפצו אנשי מקצוע לטיפול בתקלה. נסיבות האירוע בבדיקה".


הרכבת הקלה התחשמלות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד