י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הדרכים מובילות לרומא

85 רכבים ליוו את הנשיא ביידן בדרך לאפיפיור: "בעלה של ג'יל"

שיירת ענק ליוותה את נשיא ארה"ב ביידן ורעייתו לפגישה עם האפיפיור ברומא. הפגישה הייתה ארוכה במיוחד ועל פי הדיווח הוא איחר לפגישתו עם נשיא איטליה

85 רכבים ליוו את הנשיא ביידן בדרך לאפיפיור: "בעלה של ג'יל"
השיירה של ביידן ברומא צילום: דוברות הוותיקן

כדי להגיע לפגישה שלו עם האפיפיור ברומא, השתמש הנשיא ביידן עם לא פחות מ-85 מכוניות. נשיא ארה"ב נועד עם האפיפיור לפגישה שארכה 90 דקות, אחרי שהתכנון המקורי הציב לשניים שעה בלבד.

זו הפגישה הארוכה ביותר בין האפיפיור לנשיא ארה"ב בשנים האחרונות. בשנת 2017, האפיפיור פרנסיס נפגש עם הנשיא דאז דונלד טראמפ למשך 30 דקות בלבד, וב-2014, פרנסיס נפגש עם הנשיא דאז ברק אובמה למשך 52 דקות.

על פי דיווחים באיטליה, היה צורך בשרשרת הארוכה של כלי רכב להסעת הנשיא, שכן כללי הקורונה של איטליה מאפשרים רק שלושה אנשים שאינם גרים יחד, כולל הנהג, להיות ביחד ברכב. ",טוב לחזור" אמר הנשיא לאחד האפיפיור. "אני בעלה של ג'יל" אמר. משפט מוכר של ביידן בפגישות.

לאחר הפגישה הממושכת הצטרף הנשיא לבכירי הוותיקן לפגישה מורחבת. אבל מאחר שהשהות שלו בוותיקן התארכה, ביידן איחר לפגישתו עם נשיא איטליה סרג'יו מטרלה.

זו הפעם הרביעית ששני האנשים נפגשים. איטליה היא התחנה הראשונה של ביידן בנסיעה בת חמישה ימים באירופה. הוא גם ישתתף בפגישת ה-G20 ברומא בסוף השבוע, ואז ייסע לסקוטלנד לפסגת האקלים של האו"ם.

ג'ו ביידן רומא איטליה אפיפיור פרנסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד