כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בינוני עם אפס מנהיגות"

ליאור שליין, בן הזוג של השרה מיכאלי, במתקפה קטלנית על הממשלה

בן זוגה של שרת התחבורה תוקף באופן חריף במיוחד את ראשי הממשלה לפיד ובנט. "המדינה הזו מונהגת על ידי מנהיג בינוני כמו יאיר לפיד, ומדריך בבני עקיבא עם כוונות טובות אבל עם אידיאולוגיה אוימה ואפס מנהיגות"

ליאור שליין, בן הזוג של השרה מיכאלי, במתקפה קטלנית על הממשלה
ליאור שליין בערוץ 10 צילום: צילומסך

בן זוגה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, הקומיקאי והמגיש ליאור שליין התייחס בסוף השבוע לגיבושון שערכה אמש הקואליציה במודיעין ותקף קשות את בכירי הממשלה, שר החוץ יאיר לפיד (עמו יש לשליין חשבון עבר ארוך) ואת רה"מ נפתלי בנט.

"אני מקווה שיהיה לי לאן לחזור", פתח שליין בהומור והבהיר כי למרות שבני הזוג של חברי הקואליציה הוזמנו לאירוע הגיבושון, הוא בחר שלא להתייצב. "אני חושב שזה לא הוגן להטיל על אדיר מילר (הבדרן שהופיע באירוע) לגבש את הקואליציה הזו", אמר שליין ל'ערוץ 12'

שליין תקף באופן קשה את עמיתיה של רעייתו, בכירי הממשלה לפיד ובנט. "המדינה הזו מונהגת על ידי מנהיג בינוני כמו יאיר לפיד שמתבלבל בין לגלם ראש ממשלה ללהיות ראש ממשלה, ומדריך בבני עקיבא עם כוונות טובות, אבל עם אידיאולוגיה אוימה ואפס מנהיגות".

שליין עקץ את חברי הממשלה שלא מסכימים בינם לבין עצמם על שום דבר ואמר בהלצה כי כדי לשמור על שלמות הממשלה לא נדרשת הופעת בידור. "מספיק שבנט ישגר כל בוקר לחברים את התמונה של נתניהו", הבהיר בן הזוג של יו"ר העבודה מה הוא חושב על הממשלה.

עוד התייחס שליין לממשלה שלדבריו שסועה מבפנים וחבריה אינם מסכימים על דבר. "לעשות גיבושון לפני התקציב ולדחות את הבעיות לאחר כך", תהה שליין.

ליאור שליין מרב מיכאלי יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד