כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הנאום המרכזי

צפו: הנאום של השליח הצעיר מעיר הסרטים

במסגרת כינוס השלוחים העולמי של חב"ד נבחר השנה השליח הצעיר חוני לוין מעיר הסרטים קאן שבצרפת לייצג את השלוחים והוא עושה זאת בחן מיוחד. צפו בוידאו מרתק

צפו: הנאום של השליח הצעיר מעיר הסרטים
השליח הצעיר חוני לוין צילום: צילומסך

כינוס השלוחים העולמי של חב"ד החל בסוף השבוע בשכונת קראון הייטס בברוקלין ניו יורק במרכז חב"ד 770 המפורסם.

הכינוס נערך עם תכונית מרגשת במיוחד לילדי השלוחים שהגיעו מכל רחבי תבל ובמשך כל השנה נאלצים ללמוד ב"חיידר נט" הוירטואלי בחינוך על טהרת הקודש.

בדיוק כמו בכינוס השלוחים של הגדולים, מידי שנה נבחר שליח צעיר לנאום את הנאום המרכזי.

השנה נבחר השליח הצעיר חוני לוין מעיר הסרטים קאן שבצרפת לייצג את השלוחים והוא עושה זאת בחן מיוחד.

מאות רבות של שלוחים יצאו מישראל השבוע לכינוס, המדינה בה היקף השליחות הגדול ביותר היא ישראל. עם למעלה מ 1000 משפחות שלוחים וארגון מרכזי יעיל ומסודר בשם צעירי חב"ד.

כזכור, בשנה שעברה לא התקיים הכינוס המסורתי, ובמקומו נערך משדר העולמי וירטואלי של שלוחי חב"ד ששבר שיא היסטורי עם 136 שעות רצופות והדהים גם את zoom.

שלוחי חב"ד בישראל מצליחים להיות אוהבים ונאהבים למרות הסערות הפוליטיות והמתח המגזרי. הם עושים עבודה כמעט בלתי אפשרית במדינה בה 'הדתה' היא מילה גסה, ופעילות דתית בבתי הספר הממלכתיים ומחנות צה"ל זוכה להתקפות פרועות.

הארגון היציג של השלוחים בישראל הוא הייחודי והגדול בעולם השליחות ואפשר לומר שהוא ייחודי בעולם הקירוב והתשובה בכלל והוא מושא לקנאת סופרים בקרב כל ארגוני התשובה בארץ ובעולם, ובראשו עומד הרב יוסף יצחק אהרונוב, אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם היהודי שזכה בתעודות ועיטורים ממשלת ישראל על פעילות חב"ד למען העם בישראל.

כינוס השלוחים חב"ד יוסף יצחק אהרונוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד