י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בהחלטת השר

בעקבות האיומים: תוצמד אבטחה לדר' שרון אלרעי פרייס

ברקע הציוץ של מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור בו סיפר על הסתה קשה נגדה, והתלונה שהוגשה ע"י משרד הבריאות למשטרה, מודיע הערב השר לביטחון פנים בר לב כי תוצמד אבטחה לפרייס עם נחיתתה בארץ

בעקבות האיומים: תוצמד אבטחה לדר' שרון אלרעי פרייס
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות האיומים על ראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס, ושתי התלונות שהוגשו במשטרה, אומר הערב (מוצ"ש) השר לביטחון פנים עמר בר לב כי החליט שעם חזרתה מגרמניה שם היא שוהה, תוצמד לה אבטחה צמודה. "לוודא שביטחונה נשמר, לפחות בימים הקרובים", אמר בר לב.  

עוד הוא נשאל האם תוצמד אבטחה דומה לבכירים נוספים במשרד הבריאות כמו מנכ"ל המשרד הפרופ' נחמן אש, ענה בר לב, כי לא, מכיוון שהוא נמצא בדרגת איום נמוכה יותר. עוד ענה בר לב לשאלה האם יהיו מעצרים של כאלו המאיימים ומסיתים כנגד בכירי משרד הבריאות ברשתות החברתיות, כי הוא הספיק "ללמוד כי לא כל איום ברשתות החברתיות הוא עילה למעצר". 

חלק מהאיומים  ברשתות החברתיות כנגד ראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס.

כזכור, במהלך השבוע שעבר פרסם מאיר פרייס, בעלה של הדר' שרון אלרעי פרייס ציוץ חריג בו קרא למשטרה ולשר לביטחון פנים עמר בר לב לפעול בעקבות האיומים, "פונה אליכם ישירות, יש איומים קונקרטיים על אשתי". כשבנוסף, הוגשה תלונה במשטרה על הסתה כנגדה ע"י משרד הבריאות. 

"בעקבות העלייה באיומים, משטרת ישראל הנחתה את משרד הבריאות", נמסר בהודעה משותפת למשרד הבריאות והמשטרה, "לאבטח את דר' שרון אלרעי פרייס באבטחה צמודה והיא מלווה כבר בשלב זה".

בהודעה הם מדגישים כי, "ד"ר שרון אלרעי פרייס לוותה אבטחתית ע"י כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, מזה מספר חודשים בעקבות איומים והערכות מצב המבוצעות ברציפות ע"י משטרת ישראל".

עוד נכתב בהודעה המשותפת כי "הוקם לאחרונה מוקד מאוימים באגף הבטחון במשרד הבריאות, לדיווח מצד העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים (מצ"ב מכתב מנכ"ל משרד הבריאות שהופץ בנושא)".


שרון אלרעי פרייס עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד