ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תהא השעה הזאת

פתח תקווה: ראש העיר והמנכ"ל הניחו אבן פינה לת"ת

בשעה טובה: אחרי שנים של מצוקה - ראש העיר פתח תקווה ומנכ"ל החינוך העצמאי הניחו את אבן הפינה למבנה החדש בתלמוד תורה 'שארית ישראל'. צפו בתיעוד 

פתח תקווה: ראש העיר והמנכ"ל הניחו אבן פינה לת"ת
הנחת אבן הפינה לת"ת שארית ישראל בפ"ת צילום: באדיבות המצלם

בטקס מיוחד שהתקיים בשבוע שעבר במעמד ראש העיר רמי גרינברג ומנכ"ל רשת החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, הונחה אבן הפינה למבנה החדש של תלמוד התורה 'שארית ישראל' שבמרכז העיר - פרויקט אותו הוביל ראש העיר בתקופה האחרונה לאחר שנים רבות של מצוקה.

את המעמד כיבדו בין היתר מנהל הת"ת הרב אהרון פישר, סגן ראש העיר ומ"מ אליהו גינת, הצוות המקצועי של העירייה וצוותי ההוראה של הת"ת.

אחרי שהאריך ודיבר רבות על ההיסטוריה הארוכה העומדת מאחורי הת"ת החשוב, בירך מנכ"ל רשת החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין, על הקמת המבנה החדש, לאחר שנות ציפייה רבות, ושיבח את פעילותו הענפה של ראש העיר להמצאת פתרונות וקידום הבנייה במוסדות החינוך העצמאי בכל רחבי העיר בפרט, ובמוסדות החרדיים בעיר בכלל.

בדבריו פירט הרב סורוצקין בהשתאות על תנופת הבנייה: ראש העיר יצא לבנייה גם בבית הספר בית יעקב במרכז העיר שהוא המוסד הגדול ביותר בעיר, גם בת"ת שארית ישראל, וגם בבית הספר בית יעקב בגני הדר, ומגיע לו על כך תודה גדולה בשמי ובשם מנהלי המוסדות והורי התלמידים והתלמידות.

ראש העיר רמי גרינברג עמד בדבריו על הזכות הגדולה בעיניו לפעול עבור חינוך דור העתיד של ילדי העיר. הן במרכז העיר בבית יעקב היסודי והסמינר, הן בבית יעקב גני הדר, וכן בת"ת שארית ישראל, ברכת יעקב, הגנים העירוניים שהקים וכן גני אגו"י, שבכולם אחרי תקופה של שנים בהם לא נעשה דבר כדי לסייע למצוקתם הרבה של המוסד והתלמידים, היום ניתן להיווכח בתנופה העשייה והבניה המסיבית במוסדות הללו. ראש העיר הודה לרב סורוצקין ולהנהלת שארית ישראל על שיתוף הפעולה, וכן לצוותי המקצוע של העירייה הפועלים לקידומם בשטח של כלל הפרויקטים.

לאחר מכן, לקול שירת "תהא השעה הזאת שעת רחמים ועת רצון" התקיים טקס מרגש של הנחת אבן הפינה, ע"י ראש העיר, הרב סורוצקין נציגות ההורים וצוותי העירייה יחד עם חלק מילדי הת"ת.

פתח תקווה רמי גרינברג אליעזר סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד