י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה הגבירה האבטחה

התראה קונקרטית: דאעש מתכנן פיגוע המוני בקניונים

לאחר שקיבלו אזהרה כי ארגון הטרור דאעש מתכנן פיגועים בוירג'יניה, משטרת וירג'יניה לא לוקחת סיכון ומגבירה את האבטחה. לפי הדיווח, שוטרים מגבירים את הסיורים במרכזי קניות

התראה קונקרטית: דאעש מתכנן פיגוע המוני בקניונים
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

איום של תקיפה אפשרית של דאעש על אדמת ארה"ב הכניס את המשטרה לכוננות גבוהה. לפי הדיווח התקבלה התראה קונקרטית על כך שקבוצת הטרור הבינלאומית עלולה לפגוע בקניונים ומרכזי קניות בצפון וירג'יניה.

"ביום חמישי קיבלנו מידע בנוגע לאפשריות של פיגועים בקניונים ומרכזי קניות ברחבי האזור", אמר מפקד משטרת מחוז פיירפקס, קווין דייויס, במסיבת עיתונאים ביום שישי אחר הצהריים. ניידות משטרה רבות נראו ביום שישי מפטרלים באזור סביב קניון שנמצא 50 קילומטרים מחוץ לוושינגטון הבירה. "לפעמים המידע שאנו מקבלים אינו ספציפי במיוחד, אך אנו חייבים להגיב אליו בכל זאת", הסביר דייוויס.

"הגדלנו את הנוכחות המשטרתית שלנו בכל המחוז שיכלול צירי תנועה מרכזיים, מוקדי מעבר, רחבות קניות וקניונים", אמר, "זו האחריות שלנו להיות נוכחים בכמות גדולה יותר, להיות מודעים יותר ולבקש מהקהילה לפתוח את העיניים והאוזניים בגלל פעילויות חשודות ולדווח עליהן".

ההודיע על כך מדאיגה מאד, לאחר שבסוף השבוע הודיעו סוכנויות הביון האמריקאיות כי הן מאמינות ששלוחת דאעש באפגניסטן תנסה לתקוף את ארצות הברית תוך שישה חודשים בלבד, כך אמר בכיר בפנטגון לסנטורים ביום שלישי האחרון.

דעאש התראה לפיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד