כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

"נבחנת האפשרות לסגור תיק אולמרט בפרשת הולילנד"

הפרקליטות בוחנת בקשת פרקליטי ראש הממשלה לשעבר לבטל האישום נגדו, עקב מותו של עד המדינה • ההחלטה צפויה להתקבל לאחר עדותו של אחיו, בעוד כשלושה שבועות

אולמרט. פלאש90
אולמרט. פלאש90

הפרקליטות בוחנת בקשה של פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לבטל את כתב האישום נגדו בפרשה, בעקבות מותו של עד המדינה, שמואל דכנר, כך אמר אמש (ה) המשנה לפרקליט המדינה, שוקי למברגר, במהלך כנס המחוזות של לשכת עורכי הדין באילת.

אתר 'וואלה' מדווח כי טרם התקבלה החלטה בנושא, וכי היא צפויה, על פי הערכה, להתקבל רק לאחר עדותו של האח, יוסי אולמרט, בעוד כשלושה שבועות.

עד המדינה דכנר נפטר לפני כחודש וחצי, בעיצומה של החקירה הנגדית של פרקליטי אולמרט ולפני שנשאל לגבי העברות הכספים לכאורה למקורביו - ראש לשכתו לשעבר שולה זקן ואחיו יוסי - שלטענת הפרקליטות ניתנו ככספי שוחד לאולמרט.

ההערכה לאחר מותו של דכנר הייתה שבכל מקרה החלטה על ביטול או שינוי כתב האישום לא תתקבל לפני שתישמע עדותו של יוסי אולמרט, מי שלטענת הפרקליטות קיבל כחצי מיליון שקלים מדכנר, אף שלא הייתה ביניהם היכרות. עדות זו צפויה להישמע בעוד כשלושה שבועות.

באתר 'הארץ' פורסם כי המשנה לפרקליט הסביר בכנס כי אם בפרקליטות יחשבו שניתן להרשיע את אולמרט ללא עדותו של דכנר - המשפט יימשך כמתוכנן, אולם אם יגיעו למסקנה כי אין סיכוי סביר להרשיעו, הפרקליטות תמשוך את האישום.
הולילנד אהוד אולמרט פרקליטות יוסי אולמרט שמואל דכנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד