י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חופשת חורף לוהטת

מלון כשר בדובאי: חופשת החורף המבוקשת ביותר בקרב הציבור החרדי והדתי

עם ישראל עדיין גודש בהמוניו את ערי איחוד האמירויות כשבראשן כמובן דובאי, המציעה מגוון אופציות גם עבור הציבור שומר הכשרות • הכירו את הדרך הטובה ביותר להשיג נופש במלון פאר בדובאי, עם ארוחות עשירות וכשרות למהדרין ובמחיר ללא תחרות

מלון כשר בדובאי: חופשת החורף המבוקשת ביותר בקרב הציבור החרדי והדתי
דובאי צילום: פיקסביי

בין החיפושים הפופולאריים ביותר במנועי החיפוש באינטרנט מאז "הסכם אברהם" – הסכם השלום של ישראל עם איחוד האמירויות, הם "מלון כשר בדובאי"  או "אוכל כשר בדובאי" "דובאי כשר" וכדו.

ישראלים רבים שומרי כשרות וכמובן הציבור הדתי והחרדי מכל העולם, מחפשים את אפשרויות הטיול הכשר בדובאי וברחבי איחוד האמירויות. בשל הביקוש הרב, הוקמו מסעדות כשרות בדובאי ומטבח כשר של ה-OU, המאפשר הזמנת משלוחי אוכל כשר לבתי מלון רבים ברחבי דובאי. גם בית חב"ד של הרב לוי דוכמן מפעיל מסעדה כשרה הכולל גם אפשרות לרכוש סעודות שבת.

מלון כשר בדובאי

מלון כשר בדובאי, הינו ללא ספק המוצר המבוקש ביותר לתייר היהודי בדובאי. הבשורה המשמחת היא כי ישנו מענה הולם לצורך הגובר - מלון "הילטון אל חבאטור" מפעיל ארוחת בוקר כשרה למהדרין כל בוקר, בחדר אוכל נפרד בכשרות של הרב לוי דוכמן.

בצייד הטיסות, ניתן להזמין אירוח במלון הילטון חבאטור הכולל את ארוחת הבוקר הכשרה, ללא תשלום נוסף במקום, והמחיר כולל את תשלום כל המיסים ומיסי התייר.

להזמנות: 072-3952977 

ווטסאפ: 055-9311222

שימו לב, ארוחת הבוקר הכשרה מוגשת בחדר אוכל נפרד, ובהזמנה רגילה ברחבי הרשת, המחיר המוצג לא כולל את התשלום לארוחת הבוקר הכשרה. כמו כן, ישנם מיסים ומס תיירים שיש לשלם בנוסף למחיר המלון.

בצייד הטיסות מדגישים, כי "בהזמנת המלון דרך "צייד הטיסות" המחיר כולל את כל המיסים, מס תיירים, וכולל את התשלום על ארוחת הבוקר הכשרה. האורחים לא נדרשים לשלם כל תשלום בהגיעם למלון, כולל את המס העירוני שמשולם בכל מלון בדובאי".

המלון ממוקם במרכז העיר, וקרוב למוקדי הבילוי והתיירות הבולטים בעיר.

לחצו כאן להזמנת חופשת חורף לוהטת>>>


מלון הילטון הינו מלון מפואר ברמת 5 כוכבים דלוקס.

מלון הילטון דובאי אל האבטור סיטי (Hilton Dubai Al Habtoor City) ממוקם על דרך שייח' זאייד (Sheikh Zayed Road) בדובאי (Dubai), על תעלת המים של דובאי (Dubai Water Canal), במרחק של 2.5 ק"מ מבורג' ח'ליפה (Burj Khalifa), ומציע בריכה חיצונית שפתוחה לאורך כל השנה.

כרגע פועלת במלון ארוחת בוקר כשרה למהדרין. במהלך השנה מתוכננת גם הגשת ארוחת ערב כשרה למהדרין במלון. נעדכן בהתפתחויות.

ניתן להזמין גם חבילת נופש כשרה לדובאי הכוללת טיסות, אירוח במלון וכרטיסי כניסה למגוון אטרקציות בדובאי. לפרטים נוספים לחץ כאן

להזמנת חדר במלון לחץ כאן

דובאי ארוחות כשרות חופשה כשרה צייד הטיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד