כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"שבוע הפייקים הגדול"

רה"מ נפתלי בנט לפני ההמראה לוועידת האקלים: באופוזיציה מיואשים; התקציב יעבור

רגעים קודם עלייתו למטוס בדרכו לוועידת האקלים בגלאזגו בה ישראל לוקחת הפעם חלק פעיל במיוחד, ראש הממשלה בנט התייחס לשבוע הפוליטי הדרמטי שבפתח והזהיר מפני "שבוע הפייקים הגדול" באדיבות האופוזיציה שלדבריו מיואשת | רה"מ בנט הבטיח - התקציב יעבור

רה"מ נפתלי בנט לפני ההמראה לוועידת האקלים: באופוזיציה מיואשים; התקציב יעבור
רה"מ בנט עולה למטוס בדרכו לגלאזגו צילום: חיים צח, לע"מ

לקראת דיוני התקציב שיחלו לקראת סוף השבוע הנוכחי, ראש הממשלה נפתלי בנט קודם המראתו לוועידת האקלים שתיערך בגלאזגו, סקוטלנד, העביר מסר לחברי הכנסת מהקואליציה לקראת הדיונים המרתונים ואמר להם שלא להתייחס לרעשי רקע שמגיעים מהאופוזיציה המפוררת, לדבריו.

"בזמן שאנחנו נפעל שם בסקוטלנד להעלאת קרנה ומעמדה של ישראל בעולם, כאן בארץ אנחנו צפויים לשבוע משוגע, שילך ויעשה פרוע יותר מיום ליום בהתקרב מועד ההצבעה על התקציב", העריך ראש הממשלה בכבש המטוס.

בנט אמר עוד: "אני רוצה להסביר לכם מה אנחנו רואים פה - מרגע שהתקציב יעבור השבוע, זה קונה יציבות רבת שנים לממשלה, והמשמעות לאופוזיציה היא התפוררות והתפרקות לרסיסים", העריך וציין כי "הם מבינים את זה, והם נואשים".

"הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם. לכן, אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול", כשהוא קרא לגלות איפוק, מול האופוזיציה. "אין משהו שהם לא יעשו השבוע כדי להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות החמישיות".

את דבריו סיים שאמר ראש הממשלה, "אני רוצה להרגיע את כולם - חבל על המאמץ. אנחנו נעביר את התקציב, התקציב יעבור. התקציב יעבור בגלל שמדינת ישראל זקוקה ליציבות. התקציב יעבור כי המדינה זקוקה לניהול טוב ורגוע. התקציב יעבור כי אף אחד לא רוצה לסחרור הבחירות האינסופיות"״. רה"מ ביקש מחבריו לקואליציה: "התנהלו באורך רוח. השבוע הזה ייגמר עם תקציב מאחורינו ובע"ה עם שגשוג גדול".

הסכם האקלים סקוטלנד נפתלי בנט תקציב המדינה ועידת האקלים גלאזגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד