י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חיסונים ופוליטיקה

הפרופסור נגד ראש הממשלה: יש קווים אדומים

ראש הממשלה בנט התראיין היום ל'טיימס' הבריטי וקרא להפסיק את הקיטוב הפוליטי סביב החיסונים שלדבריו לא אמורים להיות נושא פוליטי. פרופ' יהודה אדלר תקף את צביעותו של בנט שרק לפני שבוע הכיר בחיסוני ספוטניק מטעמים פוליטיים, שאזרחי רוסיה לא מאמינם בו וה-FDA לא אישר אותו

הפרופסור נגד ראש הממשלה: יש קווים אדומים
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר היום (ראשון) בראיון ל-Times הבריטי כי "קיטוב פוליטי יוצר שיתוק בפני איומים כמו קורונה". לדבריו, "חיסונים לא אמורים להיות פוליטיים" כי "המדע אינו פוליטי".

פרופ' יהודה אדלר, מומחה לקרדיולוגיה, לרפואה פנימית ולמנהל רפואי, התייחס לכך בראיון ל'יומן הצהריים' ברדיו 'גלי ישראל' בהגשת ‎זיו מאור ותקף: "מי שאישר את הספוטניק (החיסון הרוסי) זה בנט, צריך לשאול אותו, הוא לא אושר על ידי ה-FDA, על מה בדיוק צריך לאשר את הספוטניק? על הביקור של בנט ברוסיה? אני יודע מחברי במוסקבה שהגל הנוכחי טורף".

לדבריו פרופ' אדלר, ראש הממשלה בנט "‏שם את כל הקלפים ואני לא חושב שבמוסקבה יש אחוז נמוך כל כך של מתחסנים. הם לא מאמינים בספוטניק, אז אנחנו צריכים להאמין בו? יש לנו מלאי אדיר של פייזר ומודרנה, אנחנו לא זקוקים לספוטניק", קבע.

לדבריו, "הפוליטיקה גם ככה אוכלת כל חלקה בקורונה, יש קווים אדומים, הרוסים לא המאשרים העולמיים לתרופות, אני לא ‏צריך לשלם בבריאות שלי ובסיכונים שאני לוקח על ביקור של ראש הממשלה אצל פוטין, תפרידו כבר את הפוליטיקה מהקורונה".

קורונה חיסון לקורונה ספוטניק 5 נפתלי בנט יהודה אדלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד