כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אזרחים היו סופגים קנס

איפה הדוגמה האישית? הקואליציה התגבשה ללא מסכות

בעקבות הביקורת כלפי חברי הקואליציה בעקבות התמונות שהם בעצמם העלו לרשתות החברתיות במהלך הגיבושון שנערך בחלל סגור כשהם אינם עוטים מסכה, מצאו ב'ימינה' וב'יש עתיד' תירוץ, אך מעלעול קצר בתמונות מהאירוע הוא מופרך | וגם, במטה ההסברה למאבק בקורונה הגיבו לטענות 

איפה הדוגמה האישית? הקואליציה התגבשה ללא מסכות
לפיד, בנט ואדיר מילר צילום: מורן אזולאי, ynet

בעקבות הביקורת שנשמעה כלפי חברי הקואליציה וביניהם ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, בשל נוכחותם ב'גיבושון' הקואליציוני שהתקיים ביום שישי, ללא עטיית מסיכה בתוך חלל סגור, בעוד אזרחים מן המניין היו סופגים קנס כספי על כך. 

הגיבו במפלגות 'ימינה' ו'יש עתיד' כי אירוע הגיבוש אשר אורגן על ידי הקואליציה היה בחלקו במרחב פתוח ולא מצריך עטיית מסכה. "לאחר שנכנסו חברי הכנסת לחלל הפנימי, הוגשו עבורם אוכל ושתייה ולכן בחלק מהזמן חברי הכנסת הסירו את המסכות".

יש לציין, כי על אף הודעת המפלגות, תמונות שהופצו ע"י הפוליטיקאים עצמם מהאירוע, מציגות תמונה מעט שונה. באחת מהתמונות ניתן לראות את ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ לפיד משוחחים בתוך החלל הסגור עם הקומיקאי אדיר מילר, שהגיע לבדר את הנוכחים, השלושה לא עוטים מסיכה. 

מקרה דומה היה בעת שחברי הקואליציה ביניהם שרת הפנים איילת שקד ויו"ר הקואליציה עידית סילמן הצטלמו לתמונה כשכולם למעט סגן השר אביר קארה - לא עטו מסיכה. ועוד שורה ארוכה של תמונות שמספרות סיפור שונה במעט מהודעת המפלגות. 

גם במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה הגיבו ומסרו: "חובת עטיית מסכות הינה גורפת. מחברי הכנסת מצופה להוות דוגמא אישית ולנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות". 

נפתלי בנט יאיר לפיד קורונה מסכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד