י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
להרחיב את הקהילה

לראשונה במדינות המפרץ: הוקם משרד שידוכים

הקהילות היהודיות במדינות המפרץ גדלות ולראשונה הוקם משרד שידוכים ואתר אינטרנט ייעודי. המטרה היא לחתן זוגות שישתקעו שם וירחיבו את הקהילות | נשיא איגוד הקהילות: "על ידי כך שהרווקים ימצאו שידוך הם יבססו את משפחותיהם כאן, מה שיצמיח את חיי הקהילה היהודית ואת הצורך במוסדות יהודיים נוספים כמו בתי ספר, אוכל כשר וצרכים נוספים"

לראשונה במדינות המפרץ: הוקם משרד שידוכים
לחיצת יד צילום: pixabay

היום ראשון הושקה פלטפורמת ההיכרויות היהודית הראשונה במדינות המפרץ במטרה להביא לשידוכים בין יהודים מקומיים.

מכיוון שהקהילות היהודיות במדינות המפרץ חוו צמיחה חסרת תקדים במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר רווקים עוברים לגור במפרץ עם עניין לבסס שורשים קבועים יותר באזור, איגוד הקהילות היהודיות במפרץ יצר את פלטפורמת "רווקים יהודים במפרץ" (JSG) במטרה שהם יקימו בית יהודי.

האתר פשוט לשימוש, המעוניינים ממלאים שאלון עם פרטים אישיים ולאחר מכן קבוצת שדכנים בוחנת את התשובות ומגדירה אותן.

"כשהקהילות שלנו ברחבי המפרץ חוות צמיחה חסרת תקדים במהלך השנים האחרונות, ראינו יותר ויותר רווקים עוברים לכאן עם עניין להישאר כאן באזור", אמר נשיא איגוד הקהילות היהודיות במפרץ, אבראהים דאוד נונו. "על ידי כך שהרווקים ימצאו שידוך הם יבססו את משפחותיהם כאן, מה שיצמיח את חיי הקהילה היהודית ואת הצורך במוסדות יהודיים נוספים כמו בתי ספר, אוכל כשר וצרכים נוספים".

"הבאזז סביב משרד השידוכים הדהד מאד, בשבועות שקדמו להשקת הפלטפורמה, קיבלנו התעניינות מעשרות רווקים באזור", אמר הרב ד"ר אלי עבאדי רבה של איחוד האמירויות, "אנחנו מתחילים עם אתר אינטרנט ומקווים לגדול לאירועים ותוכניות נוספות בקרוב מאוד, כל כך חשוב לנו לעבוד עם רווקים החיים באזורנו כדי לעזור להם למצוא שידוך עם יהודים אחרים באתר".

אתר השידוכים החדש

שידוכים נסיכויות המפרץ קהילות יהודיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד