כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המדפים ריקים

בגלל עומס בנמל: קשיים במציאת קולה זירו

ישראלים שאוהבים את המשקה קולה זירו, טוענים כי בימים האחרונים הם לא מוצאים אותו על המדפים, הסיבה למחסור, עיכובים בשחרור המכולות עם הסירופ שממנו מכינים קולה זירו | תושבת חולון: "אני חיה על זירו, אין מבחינתי אופציה אחרת" | מטעם החברה נמסר, "בימים הקרובים המלאי יתחדש"

בגלל עומס בנמל: קשיים במציאת קולה זירו
קולה זירו צילום: Nati Shohat/Flash90

חובבי המשקה קולה זירו נדהמו למצוא בימים האחרונים מדפים ריקים. הסיבה: עיכובים בנמל אשדוד בשחרור מכולות עם הסירופ שממנו מכינים את המשקה. אך במהלך הימים הקרובים מלאי הבקבוקים למכירה צפוי לחזור לסדרו. כך מפרסמת איריס ליפשיץ-קליגר ב'ידיעות אחרונות'.

על פי החברה, המחסור הזמני נגרם בגלל עומס בשחרור הסחורה בנמל. לטענת החברה הסירופ כבר יצא את המקום ולא צפוי מחסור נוסף בקוקה קולה זירו. בכל מקרה, ישראלים רבים שנוהגים לשתות את המשקה הפופולרי התקשו לרכוש אותו בימים האחרונים. "כשאני נמצא בבית, אני שותה מדי יום שני בקבוקים של ליטר וחצי", מספר יאיר מהשרון "כשאני יוצא לעבודה אני קונה קולה זירו כמעט בכל מקום, תחנות דלק, מכונות שתייה, קיוסק או מכולת. בימים האחרונים ראיתי שזה נגמר בכמה מקומות. בעיקר מדובר בבקבוק של חצי ליטר. גם חברים סיפרו לי את אותו הדבר. אפילו בפלאפל השכונתי אי אפשר היה למצוא קולה זירו".

שירה מחולון, אמרה ל'ידיעות אחרונות', כי קולה זירו מהווה עבורה תחליף לקפה במהלך הלימודים, מדווחת על מחסור בשטח. "אני חיה על קולה זירו, והמלאים חייבים להתחדש. אין אופציה אחרת מבחינתי. יש בארץ קהילה שלמה של פריקים לזירו וכולנו צריכים לשתות את המשקה הזה".

מטעם החברה נמסר בתגובה: "מכולות הסירופ של קוקה קולה זירו יצאו להפצה מהנמל לאחר עיכוב קל, לא קשור בימים הקרובים המלאים יתחדשו. מדובר במחסור זמני".

קוקה קולה זירו מחסור נמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד