ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סירב לחזור בו

ליצמן על הקואליציה: 'כלבים עוזרים לחתולים'

חה"כ יעקב ליצמן נאם הבוקר במליאה ותקף את התנהלות הקואליציה מראשית דרכה ועד עתה; "אני לא מבין הרבה בחתולים אבל פעם ראשונה שאני רואה שכלבים נותנים משהו לחתולים" | צפו

ליצמן על הקואליציה: 'כלבים עוזרים לחתולים'
יעקב ליצמן נואם במליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במסגרת הצעות אי האמון השבועיות, ניצל חבר הכנסת יעקב ליצמן את זמנו לתקוף את הממשלה ברקע העברת התקציב הענק לטובת חתולי הרחוב, תוך שהוא משווה את הקואליציה והממשלה לכלבים.

"אני לא מבין הרבה בחתולים", פתח ליצמן את דבריו, "אבל זה פעם ראשונה שכלבים נותנים משהו לחתולים". חבר הכנסת אחמד טיבי שישב על כס היו״ר אמר "אפילו היו"ר נשאר המום".

ליצמן סירב להתנצל, "מי שנושך הוא כלב", טיבי הציע שישקול שוב את דבריו אך ליצמן סירב "לא חוזר בי".

בנאומו תקף ליצמן גם את התקשורת על הסיקור המלטף לשרי הממשלה, "מפריע לי מאוד שיש לכלי התקשרות היום מומחים לטאטא את כל הבעיות מתחת לשטיח. התחקיר של איילה חסון פתאום אף אחד לא כותב את זה".

"אתם זוכרים שהיתה אצבע כפולה", הזכיר ליצמן את הסערה סביב ההצבעה של חבר הכנסת אביר קרא, "איפה זה נעלם?" שאל, "מה אמרו כאן במליאה שתהיה ועדת אתיקה".

עוד הזכיר ליצמן את הסערה במליאה סביב הראיון של יו״ר הקואליציה עידית סילמן שהסתובבה עם מיקרופון בין חברי הכנסת, "מה עם זאת שהקליטה חברי כנסת במליאה. הכל עובר הכל בסדר. אני זוכר שבהצבעות כפולות ירדו לחיים שלהם".

יעקב ליצמן עידית סילמן אביר קארה קואליציה חתולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד