כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ריח חריג דלף

דרמה בבית החולים: מעטפה חשודה עוררה סערה

בשל הגעתה של מעטפה חשודה לבית החולים זיו בצפת, הוזעקו למקום צוותי כיבוי | אחרי שמהמעטפה דלף ריח רע, היא בודדה באריזה אטומה ונשלחה לזיהוי על ידי מעבדת משרד הביטחון

דרמה בבית החולים: מעטפה חשודה עוררה סערה
כוחות הכיבוי בביה"ח צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

מעטפה חשודה שהתקבלה הבוקר (שני) בבית החולים זיו שבצפת, עוררה דאגה במרכז הרפואי, לאחר שהחל לדלוף ממנה ריף חריף ובלתי מזוהה.

גורמי הביטחון בבית החולים מיהרו להזעיק את את כוחות הכיבוי. "התקבלה קריאה מבית החולים זיו בצפת על חשד לאירוע חומ"ס (חומרים מסוכנים) - ריח חריף שדולף ממעטפה חשודה שנפתחה בבית החולים", נמסר מכבאות והצלה.

צוותי חומ"ס מתחנת גליל גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף גדי אזולאי הוזנקו למקום לבודד את המעטפה יחד עם צוות החירום של בית החולים. לאחר בידוד הזירה נכנס חבלן משטרתי לשלילת חומרי נפץ.

עם קבלת אישור על ידי חבלן משטרת ישראל, נכנסו לוחמי האש לזירה על מנת לנטר ערכים ולדגום את המעטפה על מנת לשלול חשד לחומר מסוכן ורדיואקטיבי.

המעטפה נארזה ובודדה באריזה אטומה ונשלחה לזיהוי על ידי מעבדת משרד הביטחון. מבית החולים זיו נמסר:" למרכז הרפואי הגיעה מעטפה אנונימית חשודה בדואר רשום. הופעל נוהל חומרים מסוכנים ע״י מחלקת הביטחון. הוזעקו כוחות כבאות, הצלה וחבלן משטרה. בית החולים עובד כשגרה".

מעטפה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד