י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשורה חשובה

משרד הבריאות מעדכן: כך תקבלו תו ירוק ללא חיסון

בדיקה סרולוגית חדשה תמנע את הצורך בחיסון נוסף למחלימים שלא אובחנו | העדכון החדש נכנס לתוקפו היום | ביצוע הבדיקה אמור להתאפשר בבתי וקופות החולים

משרד הבריאות מעדכן: כך תקבלו תו ירוק ללא חיסון
בדיקות דם צילום: pixabay

לאחר תלונות רבות של אזרחים שנפלו בין הכיסאות, משרד הבריאות יאפשר החל מהיום (שני) בדיקות סרולוגיות למחוסנים שנדבקו בעבר בקורונה, אך לא אובחנו. במידה והבדיקה תצא חיובית, הם יהיו זכאיים לתו הירוק - ללא חיסון נוסף.

עד היום לא התאפשרה בדיקה סרולוגית לאותה אוכלוסייה - מכיוון שהבדיקה לא הצליחה לזהות האם הנוגדנים הם מהידבקות או מהחיסון עצמו. על פי הפרסום היום (שני) ב'ערוץ 12' ישראל רכשה בדיקה סרולוגית חדשה בשם 'אנטי N' המצליחה לזהות את ההבדלים המשמעותיים.

עד העדכון היום, אזרחים ששהו במצב המתואר, נאלצו להתחסן פעמיים או במנת הבוסטר כדי להיות זכאיים לתו הירוק. אך כאמור, מהיום אפשר יהיה לבצע בדיקה סרולוגית בבית חולים או בקופת החולים בתשלום, ולקבל תעודת מחלים במידה והבדיקה אכן תצא חיובית. .

בתוך כך, משרד הבריאות מעדכן הבוקר על 37 נפטרים ב-7 ימים האחרונים מהנגיף. מנין הקורבנות הכללי מפרוץ המגפה עומד על -8,100.

מספר המאומתים היומי - ממשיך להיות נמוך: עם 472 מאומתים חדשים, מתוך כ-70,204 בדיקות קורונה שנערכו אתמול. סה"כ ישנם 7,823 חולים פעילים בנגיף הקורונה ברחבי הארץ.

הצבע בריכוזים החרדים:
ירוקות - ירושלים, בני ברק, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, רכסים, עמנואל, תפרח וכפר חב"ד.
צהובות - ביתר עילית, וקרית יערים.
אין ריכוזים חרדיים כתומים או אדומים.

הירידה במנין החולים קשה: מ-223 אתמול, ל-219 היום. מספר המונשמים יורד ב-3 ל-130. ו-43 בני אדם מחוברים למכשיר האקמו.

במקביל, מספר המתחסנים היומי נותר נמוך: אתמול התחסנו במנת "הבוסטר" - 7,229 בלבד. במנה השנייה - 2,198. ובמנה הראשונה - 2,097.

בסך הכול מספר המתחסנים המצטבר במנת "הבוסטר" (השלישית) עומד על -3,954,003. את המנה השנייה קיבלו -5,731,677 איש. ואת המנה הראשונה -6,237,223 בני אדם.

 

 

 

 

תו ירוק בדיקה סרולוגית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד