כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שלילת רישיונות הנשק בלוד

פרעות לוד: איתן מאיר בפוסט כואב על שלילת רישיון הנשק

איתן מאיר, תושב לוד, פרסם פוסט, בו הוא תוהה על התנהלות משטרת ישראל ששללה ממנו את רישיון הנשק: "משטרת ישראל מבזבזת את זמנה ומשאביה של השוטרים הטובים שלה עלי, אזרח שומר חוק, כשיש עבריינים עם מאגרי נשק בלתי-חוקי שגרים מאות מטרים ממני"

פרעות לוד: איתן מאיר בפוסט כואב על שלילת רישיון הנשק
איתן מאיר עם נשקו בצבא צילום: צילום מסך

איתן מאיר, תושב לוד, פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא תוהה על התנהלות משטרת ישראל ששללה ממנו את רישיון הנשק, ללא טיעון הגיוני או סיבה מוצדקת.

"שלום משטרת ישראל", פתח מאיר את המונולוג, "אני מתחיל היום שלושה שבועות של שירות מילואים. אני אזרח שומר חוק ותורם למדינה איפה שאפשר. אבל למרות זאת ראיתם נכון לבטל את רישיון הנשק שלי שבועות ספורים אחרי הפרעות בלוד (עיר מגורי), ללא סיבה או הצדקה"

לדבריו, במכתב שקיבל מאגף כלי ירייה, נכתב כי רישיון הנשק שלו בוטל "על פי המלצת משטרת ישראל". והנימוק היה: "חומר חסוי… אודות הנדון מידע הקושר אותו לעבירות אלימות".

"איזו אלימות?", תהה מאיר, "שאלה טובה. מעולם, כולל עכשיו, לא נפתח כנגדי תיק או חקירה (בדקתי בתחנת משטרה), לא היה לי אי פעם עימות עם שוטרים (ואני מאוד מעריך אותם), ואף פעם לא שלפתי/איימתי על אף אחד עם הנשק שלי, כולל בזמן הפרעות".

מאיר טעו כי הגיש ערער דרך עו"ד, ולמרות שבתקנון של אגף כלי ירייה למשטרה יש 45 ימים לתת תשובה על הערער, הוא טרם קיבל תשובה. "אנחנו כבר בנובמבר, הרבה מעבר ל-45 ימים, וטרם קיבלתי תשובה. אני תמיד מקבל את אותו מענה מאגף כלי ירייה: 'טרם התקבלה עמדת משטרת ישראל'".

"ההתנהלות הזאת מדאיגה מאד, וצריכה להדאיג כל אזרח במדינה הדמוקרטית", טען החייל.

"זה מאוד מצער אותי שמשטרת ישראל מבזבזת את זמנה ומשאביה של השוטרים הטובים שלה עלי, אזרח שומר חוק, כשיש עבריינים עם מאגרי נשק בלתי-חוקי שגרים מאות מטרים ממני וכבר מתכננים את המתקפה הבאה על יהודי לוד", הוסיף.

"מעבר לכך", גיחך איתן, "מאז שביטלתם לי את רישיון הנשק כבר שירתתי יום אחד במילואים, ועכשיו אני מתחיל עוד שלושה שבועות של שירות מילואים – עם נשק כמובן. קצת מוזר למישהו שיש עליו 'מידע הקושר אותו לעבירות אלימות' - לא?".

הוא סיכם: "חבל מאוד שאני צריך לכתוב את הפוסט הזה בכלל, אבל כנראה שלחץ מבחוץ זה הדבר היחיד שיעזור".

פרעות לוד רישיון נשק משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד