כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הלב מסרב להאמין

"לא יודעת איך לגשת לחופה": המקרה הטרגי שזעזע את המדינה

אימא צעירה בשיא כוחותיה הלכה לפני כשבוע לעולם שכולו טוב מסיבה טראגית וקשה בשכונה החרדית בבית שמש, מותירה כאן חמישה ילדים יתומים ללא אב וללא אם, כשבת אחד ניצבת ימים ספורים קודם חתונתה. כעת, הלב מסרב להאמין - בעוד פחות מיממה היא תיגש לחופה - ככה לבד

"לא יודעת איך לגשת לחופה": המקרה הטרגי שזעזע את המדינה
טבעת נישואין צילום: freepik

כלה בודדה, כזו שאין לה מאומה, כזו שניצבת לבדה, בודדה, יממה לפני היום שהיה אמור להיות היום המאושר בחייה, יוצאת בזעקה ובקריאה של ממש: "אנא, עזרו לי להינשא כמו כל חברותיי. עזרו לי להינשא כמו כלה אמתית".

הרקע למקרה המזעזע הוא קשה שבעתיים, כזה שגורם ללב לסרב להאמין, כזה שגורם ללב להיקרע ולעניים לדמוע. הכלה עד לפני שבוע הייתה בת לאימא שמחה ומאושרת, בריאה ושלמה, אבל אז קרה הגרוע מכל. מסיבות טראגיות שאין כאן המקום לפרט האימא הסתלקה לעולם שכולו טוב.

לעזרה וסיוע לכלה להכנס לחופה בכבוד לחצו>>>

פחד פחדים, אימא צעירה בשיא כוחותיה הלכה לעולם שכולו טוב, מותירה כאן חמישה ילדים יתומים ללא אב וללא אם, כשבת אחד ניצבת ימים ספורים קודם חתונתה. הלב מסרב לעכל. בעוד פחות מיממה היא תיגש לחופה ככה לבד, בודדה, ללא אב וללא אם.

הלב נקרע לשניים, מסרב להאמין שישנם מקרים שכאלה, אך המציאות טופחת על פנינו ומחייבת אותנו לעשות מעשה, להושיט יד לעזרה, לסייע לכלה האומללה להינשא בשעה טובה, כרגע אין לה מאומה, פשוט כלום. היא הולכת אל הבלתי נודע וזה המחויבות שלנו להושיט יד לעזרה.

כי אם אנחנו לא נושיט יד היא תהיה ממש לבד, לא יהיה מי שידאג לה, לא יהיה מי שיעזור לה, לא דירה ולא שכירות, לא קייטרינג ולא צלם. פשוט כלום. היא חייבת אותנו עכשיו שנושיט יד. עכשיו ממש כי מחר היא מתחתנת ועד אז היא פשוט חייבת אותנו. הצטרפו כעת למצווה החשובה.

לעזרה וסיוע לכלה להכנס לחופה בכבוד לחצו>>>

כלה יתומה אסון בבית שמש קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד